2012年3月5日 星期一

我的生日會@阿paul屋企2011

好恐怖…今日真係好恐佈….我知今日係星期一….正常黎講係多野做d….但都唔係多到咁呀下…..痴線架囉……..如果下晝五點半唔出聲……我諗到依家七點呢個時間都未搞掂d野呀……….不過小i都好慘….本身今日番早……..點知要開ot幫我地…對不起呢.. ;[…..本身今朝一起身全身充滿快樂因子….點知….依家已經走光光~



今次都係屋企人開P~之前先岩岩開完咁快又開??因為阿婆見我地上次食得咁開心~佢話出錢大家再食過喎~(其實阿婆都好為食架~)…今次有蟹棒~我覺得呢隻蟹棒用熱水燙一燙佢會好食d~






有姨媽煎既牛粒~都幾好味…不過就硬左少少囉…




仲有整焗羊架…呢個好味呀~




媽媽整左很外國的沙律…仲有你見到成片紅色既~唔知係咩le….其實好普通..你d茄蓉..加左檻欖油…黑醋……跟住就放係麵包面一齊食~好好味架~之前係西班牙食過既其中一種tapas~






又係有凍蝦~今次d無上次d咁好食…d蝦肉痴殼既…




又係成檯野食~其實今次都有目的咁開呢個P既…..





係因為有人生日呀~~~~邊個係型男索女呀~




咪我同我姨丈囉~生日快樂呀~舊年10月的我~個綠茶蛋糕好好味呀~多謝~我舊年第一個生日蛋糕呀~多謝你地幫我搞生日會呀~~~






我希望呢個禮快d過啦…
痴線架…
好彩噚晚食左個好正既自助餐~
開心左一晚~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-5日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-31日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-74日~
星期六哥時同毛寶商量好係日本行咩食咩~
好開心呀~~~~~
好似有好多好好味既野食~~~~

沒有留言:

張貼留言