2012年3月22日 星期四

日本東京血拼美食之旅2012-03-13第三天Part 1(大晴天~)

本身今日朝早好疏肝架………一到下晝四點之後就食哂屎……講到個喉嚨都就黎爛咁濟…………………今朝我醒呀….見到個老油條…唔再問佢野…..佢吹我唔脹呀……我都唔明班人成日覺得一定係我地哥度錯….下晝又有另一個大聲婆話我地做錯……大大聲聲講完之後就不了了之…..咁你明咩事啦….咪就係無咁既事囉……把聲叫得咁大就落街市啦….八婆…..鬧完~舒服哂~~



2012-03-13
Day 3—-Part 1(日本東京)

是日早餐~之前一晚買定~我係右手邊哥盒~係雪糕味豆奶…就好似飲緊溶左既雪糕咁~不過我幾鐘意飲呢隻牌子既豆乳…因為幾香豆味~澳門都有得買….不過好貴我唔捨得買~呢隻味有d甜….不過我buy~毛寶乖乖飲牛奶~不過呢隻3.6唔係咁濃味喎…好似普通牛奶咁






又要搭JR出發了~今日既天氣~清爽~係一個大晴天~






再係涉谷轉另外的地鐵Tokyo Metro…..超貴的車費….搭一個站就要160円=16hkd….痴線架…..呢個都應該係我地揀JR而唔揀佢既理由….不過由於我地要去表參道既南青山….得Tokyo Metro先去到…..所以…無計…轉副都心線….去表參道..出發!!




青山最多咩呀…潮鋪囉~(講明先呀我唔係潮人呀..我係跟住潮人毛寶去行街咋!!)…..連地鐵站內個地圖都列明各間潮鋪!!第一間見到既係mercibeaucoup~我同毛實都開頭以為呢個係一個大櫥窗黎架……..點知





原來行到超近隻櫥窗張地毯…..呢對係一對超大既門!!!!其實我係同毛寶見到個日本叔叔咁行過去我地先知….如果唔係我地以為無門口而過門不入…..呢隻牌子不嬲俾我既印象係:貴…貴…同埋貴……..係outlet減緊價我都唔捨得買……點知今次係呢間專門店見到有見衫…係thank you price….3000円=300hkd咋~於是我都買番件~叫做有一件mercibeaucoup既衫~~yoyo~買哥個系列既衫仲有一個精美既環保袋~(我聲明我買哥件衫係佢其中一條平d既line黎架!!)…毛寶都買左哥件衫之外仲買左對鞋~佢就開心囉~~呢間鋪頭既售貨員姐姐超有禮貌~讚~




原本毛寶話北青山有mastermind既專門店…點知搵極都搵唔到…..又俾網上資料老點……行過呢度~好有外國feel~





yoyoyo~~去到Garcons喇~見到件波點長袖衫好鐘意…不過…無我個碼… ;[……人家毛寶係呢度又買左一對鞋….和一件衫…………南青山另外仲有一間10 Corso Como Comme des Garcons架…..有賣crossover既衫….不過唔知點解……無開….唔知佢係裝修…定係執左…sad呀…我只能夠…..係門口…影一張….可憐相~





本身我地諗住去食哥本雜誌推介既cafe…講到有好好味既拉麵食….點知照佢哥個地址搵….搵極都搵唔到……人都癲….後尾改變行程…試左係附近既奈良美智主題cafe….A to Z cafe~係咪唔知奈良美智係邊個??其實我都唔係好知….不過你見到佢d公仔可能會知


好似有好好味既set咁喎~



等位中~~~….其實我扮野影相咋~唔使等位的~




入到去都算幾舒服既~因為好似好乾淨整潔feel~地址:東京都港區南青山5-8-3xx(兩舊我唔識既日文)5/F






點呀~睇到d插圖知唔知佢係邊個呀??





一打開佢個餐牌…..華…..單點既野都幾貴架喎……求其一個飯或者意粉都係百幾蚊hkd……於是我地將眼光放係呢個價值1000円=100hkd既set度~有魚同豬揀~




頭先頭哥度d相原來係吸煙區坐架….我地呢d唔食煙既就要思思縮縮坐埋一邊……





我叫的豚肉set~幾唔錯架~幾好味~~個set仲要有刺身食~~d生魚片幾好味架~~不過唔知係咩魚~~蔬菜麵豉湯好味~驚喜~1000円都算係咁咯…係日本食呢個價錢…..ok啦~不過我同毛寶講:華…如果係澳門要我番工中午出街食飯….食成100蚊一餐….我會唔開心囉…..究竟佢地搵幾多錢一個月架………..





毛寶的魚set~其實成個餐一樣..不過碟餸唔同je~我地都覺得豬既好食d~






本身放工哥時真係好不爽~
不過番屋企飲左媽媽牌靚湯~
天麻湯(專治頭痛的~媽媽專登煲俾我飲~)
雖然係藥材湯~
不過好好味~
飲完~爽哂~
老油條..大聲婆..
拜拜~



今日唔知咩事…
臭男人請食葡撻~
nata請食糯米糍~
多謝~好味~



聽日終於到happy friday喇~
聽晚可以試到新既拉麵~
期待期待~



報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-14日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-57日~
仲有兩個禮拜度就去台灣喇~
緊張和期待中~

沒有留言:

張貼留言