2012年3月23日 星期五

日本東京血拼美食之旅2012-03-13第三天Part 2(大晴天~)



呢個禮拜真係要唱番首方大同既好不容易…..好不容易終於黎到星期五喇….我噚晚番屋企一路寫blog….一路有少少咳….以為只係有少少喉嚨痕….點知一到今朝起身…..個喉嚨開始痛…..本身今朝都無野架…….個心仲諗:喉嚨痛唔緊要…最緊要d客今日醒少少…..咁我就可以講少d野就ok~………….點知今朝個個客都係short架囉………今朝既劇烈講野…..到下晝….我直頭差唔多失聲……到放工哥時我直頭變左人妖聲………把聲沙哂……..講野走哂音…..發生咩事…我今個禮拜淨係食過碗肥仔記咋喎…我做左d咩呀????病左都唔慘….慘在…………..你個喉嚨講唔到野仲要坐係嘈雜..有裝修聲既counter度…..放大走哂音既聲同d唔係咁醒目既人講一千九百幾次重覆既野……….今日….係超sexy的我~就係一個咁既星期五~



2012-03-13
Day 3—-Part 2(日本東京)
食完飯悠閒的在南青山街頭行行街~係南青山…我不停地講:迷失表參道~……但我口裏面唱緊既歌係:上野新宿經涉谷轉車到…..代官山街裏…..貼紙相中找到一雙一對….大概也登對…..高速的車廂內沉睡去…..就讓我在耳邊講一句…..always on my mind xxxxx(呢句就係歌名喇)…..唔知有無人識呢首歌呢~應該有番我咁上下既年紀先識~






行經潮父要睇既OriginalFake~我本身都唔知係咩牌子…見到隻公仔先知…我都話我係now仔啦…..潮父係呢度買左個袋呀~呢個比人高既公仔…我偷影架…哈哈~


仲有行agnes b….不過….無收獲囉……



心諗又要搭一個站再轉JR去原宿…我無理由咁蠢架….要俾成廿幾蚊車錢搭兩個站….好彩後尾睇旅遊書見到搭Tokyo Metro都可以去到原宿….係表參道搭千代田線….一個站就直接去到明治神宮前(原宿)…..咁先慳番10幾蚊轉車錢~仲行少左路添~




yoho~~~好好天呀~~~好靚呀原宿~~


光禿禿既樹枝同藍天感覺好秋天呀~~



毛寶眼中的原宿~好靚~點解你成日影d相都咁靚?係咪因為你人靚?







千辛萬苦搵到Kiddy Land…..因為佢搬左….呢個仲係佢暫時地址…….好似搬左新鋪…大好多咁~呢間野係賣d玩具呀精品咁……我地好有型咁係呢度買手信俾公子….買左支懶懶熊筆….覺得佢係新野….諗住自己型死….點知番到澳門….有完全的一模一樣….只係貴日本5蚊添…..頂………………….



上面d公仔好醜呀~好好睇呀~~



街頭隨影…..話supreme搵左kate moss賣廣告之後d衫就賣貴左好多喎……其實….我都唔認得佢係kate moss…..我真係now人~

好開心呀~~我係原宿間agnes b買左個新既波點袋呀~~~我之前係百貨公司同南青山間專門店都見唔到架~~個售貨員姐姐超醒的~我未問佢佢已經自動波問我攞passport幫我退稅~~



黎原宿…點可以唔去裏原宿行行呀~~我係head poter都有收穫呀~~~終於都買左個新既鎖匙包~~~又買個證件套俾媽媽~~媽媽都要做潮人~~




毛寶笑我哥張相似….香港廣東道既自由行~即係又係笑我似now仔…..





今晚食完飯…毛寶行係條街時
毛寶:你今晚出左黎食飯…會唔會寫blog添?
我:會呀~~
毛寶:好野~~我好開心呀~
今晚就由一碗唔好食既拉麵…
同埋一句你出自真心既說話
為今晚劃上一個完美既句號~
簡單都感到滿足~
我諗我今晚真係要早d訓喇~



報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-13日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-56日~
噚晚又好叻咁打左過台灣訂左胡同燒肉~
好開心仲有位~~
呢間係皮皮推介架~
唔知好無味呢?

沒有留言:

張貼留言