2012年3月8日 星期四

我的生日會@毛寶屋企2011

今日係婦女節…….照計我應該有份享受先岩….偏偏今日過得超sad……d小朋友學校放哂假…..跑哂上黎我地度囉…..超多野做呀今日……..做到火哂……..五點半之後我以後自己可以收復失地…..點知…………….仲有更黑既野等緊我….不過…唔係度講喇(我內心既粗口係有一大堆……)……希望番埋聽日工順順利利啦…….我今日做到有d想嘔呀….由依家開始我超憎婦女節…又唔係有假放….搞個咁既節日做乜q呀?!



yoho~27歲的第一天~希望個樣無咩點變~同26歲差唔多je~



我同大家講過…我唔鐘意26呢個數字…所以當我前年成為26歲時…我心…..有d唔開心~~但依家跳左去27歲喇~~當堂有型番呀~~




哥日毛寶黎車我去左佢屋企…佢叫我係佢張按摩椅度按下摩先…..一按完摩佢就唱住生日歌行出黎喇~~~~~~~~~~




生日快樂呀~~~大個女喇~~~~




你許既願一定會實現既~





我地哥日既午餐:)…好好味呀~辛苦哂你哥日朝早做左咁多野~




birthday kiss~~我覺得呢張相影得好溫馨呀~*3*




係你先會成日陪我做d無聊野~多謝寶寶~~~~~








有人彈生日歌俾我聽~





我都有自彈自唱左一次~不過唔係唱得幾好~


我有粉絲聽緊我彈架~



多謝你送我的蛋糕~雖然唔係你整既~不過d字係你bit朱古力上去~好靚靚呀~我好鐘意~~加上~~呢個係我好鐘意食既焦糖蛋糕呢~~~






好緊張呀好緊張呀~
番埋聽日工就可以去玩喇~~~
我諗….
毛寶既心情應該同我一樣的~yeah~~



認真的講…
近日大家都好興玩一個app叫draw something..
我係星期日哥時開始玩..
開始玩時都停唔到手……
日日玩玩玩….
不過玩到噚日….
我覺悶了….
今日直頭番工攰到無開過了
連我最愛的snoopy fair都無理了…
陣間再開我d花應該死哂…..



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-2日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-28日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-71日~
希望歡樂既時光唔好走得咁快啦~
我會好唔捨得架~

沒有留言:

張貼留言