2012年3月1日 星期四

屋企開P~

今個星期其實我覺得我成個人都係反下反下….唔知係咪天氣又轉…..所以有呢種感覺…今日下晝坐係counter都覺得自己又有反胃想嘔既感覺…同埋隻眼扯住扯住….上個星期五先至頭痛完咋喎….今個禮拜唔好對我咁狠心啦….明明人地已經好乖咁晚晚唔夠12點就覺覺豬喎……….乖啦~唔好成日痛啦~…………………部自助機一開左….以為會好d…點知仲衰…..



有時屋企人久唔久都會話開下P~巧立名目開個P其實都係兩個字:為食~






介紹下有咩好野食先~~~~今次又有姨媽整既黃金蝦喇~~~好好味~~不過膽固醇好高的~因為用鹹蛋黃整~




呢個都係姨媽整既白酒煮蜆~~~好好味架~~洋蔥超甜~個個都起勢飲d汁~

姨媽整野都幾好味~~



鹽焗蟹~~~~~依家諗起好想食~




大大排煙三文魚~~~~(不過食得多會好漏~)




芝士香草焗青口~~~好正~




重有凍蝦~~~點哥個醬係用沙律醬溝芥末整成~好味~




痴線架超多野食囉~~~~





你睇下呢三個人….眼神好一致咁等人幫佢地影相…哈哈..好呆~






今個禮拜日有得食好野~~
熱烈期待~~~~~~~~
哈哈~
係食自助餐呀~~
唔知我今次又可以挑戰幾多隻生蠔呢~~~~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-9日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-35日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-78日~
正式踏入三月~
代表我連續三個月都有旅行去即將進行~
好野~~
番埋下個禮拜工咋~~~
加油呢~~~
日本等緊我呀~~~~

沒有留言:

張貼留言