2012年3月9日 星期五

我的生日會@觀光塔360 cafe旋轉餐廳2011

yoho~~~~~~~~~~~~~~終於都放工喇~~~過左一個都算順利既星期五~感恩呀~~~~~~雖然臨放工時有少少的不完美~不過算啦~~重點係~~我放假了~~~連埋星期六日哥d…一連放九日呀~~~好開心呀~~~~有4個月無放過自己假喇~~~~high翻天喇~~~~~~yoho~~~~亂叫亂嗌~~~~係屋企狂叫囂~~~(好似野人~~)



生日第二波節目:中午食飽飯坐左陣…就去左high tea~今次我地去既地方係—-澳門觀光塔macau tower~~~~好高好高既地方high tea呀~~60樓360旋轉餐廳~






都係食tea set架~~未見過呢個層架呢~~新鮮~




除左呢個層架…佢仲有另外的一碟鹹點~




俾個close up大家睇下d野食呀~





野食就有d好好食…有d好難食….水準可以話係一般般啦話實在~飲品係任飲既…不過只係普通自助餐水準既咖啡或茶…自己斟既…..不過個賣點係:138+10%(每人)…..要知道…其實上觀光塔既觀光層其實都要成70蚊一個人……下午茶先138…..減70蚊上黎….先70蚊野食錢….仲可以坐係旋轉餐廳舒舒服服咁high個tea….其實係幾唔錯架~

所以食物方面…無得挑剔喇~況且難食既比率佔超少數…..



生日哥日真係特別靚架je~(做人有時要讚下自己先得架~)




侍應哥哥幫我地影架~~影得好靚呀~~





你俾既錢就係為左咁囉~好開心哥日好好天呀~~







食食下…..其實有個人跳sky jump…嚇到我以為有人跳樓….又有人玩sky walk….好得意~~




佢地行行下成班人係導師指導下一齊坐低~排排坐既腳仔好得意呀~

呢個sky walk就係哥時我諗住毛寶生日同佢玩哥個….可惜打風玩唔成~



毛寶用iPhone整左d效果同加左d字…張相好靚呀!!!好似人地d postcard咁~




多謝寶寶請我食左個咁愉快既下午茶~第一次咁高食下午茶呢~






噚日有個小朋友入黎我度辦野….
我見到小朋友好似d甩繩馬驑…
個口講野講到無時停….
又不停係度笑…
本身有d唔耐煩….
不過後尾佢爸爸入到黎…
佢阿爸都係咁囉….不停同佢個女玩同講笑…
我先收起不耐煩….會心微笑~
我近黎覺得….其實個人性格….
除左後天發展之外…
好多時都係遺傳自父母….
哈哈~所以我諗我既諧星性格…
應該都係遺傳我爸爸媽媽
哈哈哈哈~~~~~~~~~~
下次post一段我同爸爸之前既對話俾大家笑下~
之前post過出黎…
不過我要搵搵先~



噚日有黎自香港blog友同我講…
佢話黎澳門食我推介既永安….
仲係食完永安之後係街見到我…
我初頭諗緊佢有無認錯人….
後尾睇佢形容我既衣著係一模一樣~~
加埋佢形容埋我行路既形態…
呢個真係100%既我~
感覺好奇妙~
有人會食我推介既野~
仲係澳門茫茫人海….認到我….
俾個讚你~哈哈~
多謝你對我既信任黎澳門試食我推介既野~
thx~



噚晚發哥個夢超慘的…
又有賊入屋又有飛小強…
希望今晚訓個靚教啦~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-1日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-27日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-70日~
好囉~
我依家要去執下行李先~
今日執d~
聽日執d~
yeah~~~~~~~~~
等到喇~~~~


沒有留言:

張貼留言