2011年3月31日 星期四

亂煮一通

今日好飽呀……有emi請我飲starbucks綠茶沙冰…又有waiwai請我食x燒包…..哈哈…唔知今日咩日子~持續左好幾日既清閒日子….真係驚…….會好景不常呀……….哈哈……又月尾喇…今晚要結結數睇下今個月用左幾多錢……希望會新低啦~



某個星期日….因為無人同我玩…所以就自己係屋企發霉….中午煮左個麵食….但發現隻湯太難吃…..所以落左d咖哩膏變撈麵就算~


就係呢隻咖哩膏….令到本黎難食既麵起死回生~強烈推介屋企要有番樽看門口~




到左夜晚又係一個人發霉……搵下屋企有咩料…..發現得呢幾樣…….


就求其煮個粉食下囉…



初初覺得螺絲粉好難整得林….不過媽媽教我一個秘訣:就係煮佢五分鐘之後就吸蓋熄火……焗佢夠半個鐘度就夠哂林喇~




正唔正先~係蟹肉香檳茄汁芝士螺絲粉~幾好味架~




還呷一口香檳…..我一個人既晚上….就咁就過左~








今日仲有阿寶送禮物俾我tim~

今日爽yy到呢~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-73日~

沒有留言:

張貼留言