2011年3月22日 星期二

何伯大比聯婚之"囍"2011.02.26---晚宴篇

凍呀…..係咪傻架……….由又熱又濕…..變到又乾又凍………..d北風吹到….癲左咁……今日都幾歎~不過唔係因為少人黎……係因為我朝早去聽d特別案例….同埋下晝就去左山頂覆診…先至咁歎咋~



到左夜晚…佢地係富豪擺酒..個場同上次阿家個場一樣~咁岩線既~佢地個背景佈置係搵左台灣一隊畫塗鴉既組合黎澳門畫架….睇下畫得幾靚~



好勁呀!!!!畫得好似佢地呀~~~~~



講下場外先…佢地有塊水松板….連塊水松板都係搵佢地畫架~好靚~


要黎做咩??係俾d嘉賓黎到影張fuji寫d恭賀說話然後釘上去架~~



第一張釘上去就係哥朝影既兩張相~兩張都好靚~




我寫哥張呀~~~~~~~~*3**3**3*




貼滿哂d賓客既相就係咁架喇~~~~~~~~~~~~


個idea真係唔錯呀~



仲有張歡迎入場既婚紗照~~~~~




張婚紗相係關島度影架~靚靚~對公仔都好靚靚~




呢個一定要介紹….呢個係大比跟住佢地係關島影既哥張結婚相…..一粒一粒咁用lego砌成架!!!!!!好靚呀!!!!好變態呀!!!好犀利呀大比~




點禮小禮物…..蜜糖~係搵智障人士d工場包裝…我覺得個回禮禮物好有意義!




好靚既頭飾呀~




呢對新人真係破格~自己棒燒豬上主家席~何伯好似部長呀~




個LOVE就係呢個時候送俾何伯架喇~so sweet~




大比其中一條我好鐘意既裙~完成晚宴~good show good show~


恭祝你倆甜甜蜜蜜~百年好合~永結同心~早生貴子~~~~~~~







噚晚個頭又痛個胃又唔舒服想嘔想嘔咁….

食左藥反而訓唔著….奇怪….

食左d止嘔藥止痛藥…..點知我睇說明書…

佢話個副仍用係會肚瀉喎….下….

止嘔完但係會肚瀉…有乜好食呀咁…



前幾日上網睇…..佢話訓少d…

個人會樂觀d…

咁我係咪要訓少d呀??



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-82日~

好想快d去玩呀

沒有留言:

張貼留言