2011年3月30日 星期三

懶懶熊iPhone app

今日….個天氣陰陰沉沉…..搞到個人都陰陰沉沉咁……今朝仲一朝早第一個客就俾佢噴到我一面屁….頂佢個肺丫……..不過都有一件好事….就係個頭今朝唔再痛喇~



有時iPhone d apps真係幾盞鬼…好似呢個整相既app咁…係我最鐘意既懶懶熊黎架…..除左靜態既公仔擺係度…有一個係你整個公仔出黎…之後佢行黎行去係你塊面畫公仔….好搞笑架~~~~呢張有個車經過係我塊面度留下車0太印~





呢張好叻呀~佢畫左哈利阿波眼鏡係毛寶度~




呢兩張都係我地個樣度畫佢自己個樣….好可愛呀~


好可惜…個app要錢既……我無買…偷玩阿杯哥個就算喇~







聽日又到一個月既最後一日喇..

時間真係過得好快…



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-74日~

沒有留言:

張貼留言