2011年3月21日 星期一

何伯大比聯婚之"囍"2011.02.26---接新娘+教堂篇~

救命….今日既濕度去到98%……濕到呢…..個人好唔舒服咁!!又lup…..又濕…..唔知點解今日個頭又有少少痛喇……但係我已經好乖有定時食藥…..仲早早訓tim架….快d快d好番先得架!!好彩今日番工都算生生性性…唔係唔多野做…而係少d麻煩野呀~今晚媽媽買左鵝翼俾我食呀~我好開心~



2011年2月26日呢一日係何伯同大比既大婚之喜~~~係呢日我超早起身~~雖然我無做姊妹~~但我都有好乖咁幫手架~


好…今次自拍係我自戀~




"囍"…好鐘意呢個字~因為有兩個喜字~好似喜上加喜咁~


之前本身又凍又落雨~天公造美呀~呢日有太陽又溫暖~



呢個係大比用lego砌黎送俾何伯既結婚禮物~~事前佢唔知架~~


好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好sweet~~~~~~~



一入黎就要何伯帶左條超靚既頸鏈….笑左好耐…哈哈~




玩兄弟時間~~不過….佢地超賴皮…都無咩點玩既…..




最後要何伯唸既呢首詩….真係笑到全場肚痛………..


發現大比同佢d朋友實在太好文采喇~



大比似唔似毛寶呀?其實我覺得佢地兩姊妹幾似樣~




查實我一直都覺得佢地兩個好襯~



兩個乖乖敬茶中~~~~我就負責不停影影影~




新娘子好靚女呀~~估唔到短頭髮set頭都幾好睇喎~


側面朵花好靚靚呀~~~仲有~~超新意紮花用劍蘭~



出門喇~~~回男家敬茶俾老爺奶奶~~




佢地既一對結婚公仔呀~~~好靚呀~~~~~~~~~


靚係靚在….對公仔既禮服係大比自己整架~~~~~~~~~~~~~~~好勁呀~



時間好緊湊….因為敬茶之後就要去行教堂~~係大堂呀~~


成日行過呢度見到有人結婚…..有呢對鐘我就覺得好靚好靚架喇~



大堂內裏~今次我係第二次參加行教堂既婚禮..第一次係美國


表姐阿家既婚禮~



個神父好嚴肅架…仲唔俾我地影相…..




到左交換戒指喇~~~~之後梗係*3**3*啦~




恭喜恭喜~我好鐘意呢兩張呀~~好靚呀~~




大比件婚紗好靚呀~係短婚紗黎架~








我噚晚食飽飯番到屋企隔左一陣…

覺得好肚餓好肚餓…不過我都忍住無再食野…..

我好叻~

不過我成晚狂諗住韓式烤肉….好想食好想食…..

我好掛住pat辣醬…好耐無食….好想快d食呀~~~~



報時:距離北歐午夜太陽之旅仲有—-83日~

又近左幾日喇~:]

沒有留言:

張貼留言