2011年3月8日 星期二

笑腹亭

hehehehehehhehe~~~今日好開心呀~~~~今日下晝放工…即係岩岩….去左排隊買清明上河圖既飛~~~~~就快無哂飛賣喇………但係仲俾我買到3張~~~真係好彩….仲要排左唔係好耐咋~~~~~



由於有d野上大陸銀行搞…..所以陪媽媽上左三鄉…..媽媽為左酬謝我咁早起身陪佢上去…..所以搞完請我去食日本餐~





叫做笑腹亭….其實我….未試過…係大陸食日本野….


因為我驚….大陸d野唔乾淨會肚痛…不過表妹姨媽佢地上次食話唔錯我地先去食~



d野食都還可以啦…不過佢既價錢同澳門差唔多…


所以我覺得都幾貴~



最抵係呢個餐….眼前既野食…再加個烏冬…都係五十幾蚊咋~








其實今日開心仲有第二個原因~~

因為知道左六月有團出去北歐~~~~

今日留左名喇~~~仲每人平2300蚊仲送來回香港船飛~~~~

個出發日期仲fit哂我放大假既時間~~~

好耐無去過咁耐旅行喇~~~13日~~

最開心既係~~因為之前爸爸話我畢業

黎緊個旅行佢請我去….

為左爸爸呢個承諾….今次由媽媽代爸爸請我去呀~~~~~~

免費呀!!!!樂翻天喇~~~~~~~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-96日~

我又有得倒數喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

心情起番哂~

i love u baba mama*3*

你地唔請我去旅行我都愛你地架*3*

沒有留言:

張貼留言