2011年3月9日 星期三

新春開年飲茶~

今日好多野做呀~不過我都好開心~~被濃厚既旅行氣氛感染~~整天情緒高漲中~今日放工仲獎自己去雅明食左兩串麻辣包….唔….好好味呀~~好耐無食過喇…不過近黎為左慳錢錢….已經減少用錢……雖然去旅行媽媽請…不過仲有好多其他使費都要俾….所以都係慳d好喇….加上我都想儲錢…..所以…要努力只用100蚊過週末呀!!!!!!加油!!!!



新年既時候…媽媽號召左親戚一齊飲一次茶…當係開年聚會喎….由於好多地方都訂唔到位…..幾經辛苦之下….就book左去新葡京既”8”餐廳度飲茶喇~


環境都幾靚架~仲俾左間有梳化坐既房俾我地~




d野好好味呀~~~~~~~~~~~~~~


樣樣都又靚又好味….樣樣我都想放入個口度呀~~~



有兩個特別得意~一個係蟹撻…一個蘿蔔糕~蟹撻好好味呀~




呢個係類似炒桂花翅既炒米粉….扮得好似呀~~~


仲要好好好好好好好好好味呀~



d甜品都做得唔錯唔錯~~~~~~~


唔唔~呢度係繼永利之後….我覺得好正既飲茶地方….佢唯一嬴唔到永利既原因…..係個價錢呀~因為佢無套餐叫…..所以都幾貴….點心價錢由28到48不等…..不過….多數傾向40幾蚊既………如果銀根充裕(雖然唔係話貴到飛起….但會比起平時飲茶貴囉)….可以去試下…因為真係幾好味喎~







報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-95日~

heheheheheh~

依家仲報左名學d新野…不過未知收唔收~

就咁番下工…..學下野…

呢95日應該好快過~

沒有留言:

張貼留言