2011年3月14日 星期一

剪剪剪左個新髮型

唔……好不安既星期一…..因為上個星期五日本發生左九級地震……呢幾日不停咁睇到d好慘既新聞…..到底呢d係咪俾我地d咩預兆呢???個心成日不停咁諗….2012係咪真係世界末日呢???如果係…..我呢d賤民應該避唔開……即係….等死….



拿拿拿~我唔係自戀而自拍架今次~~係因為…..慢慢睇埋下面先啦~




中午去左食好好味既永安~~好好味既豬扒公同煎蛋多~





點解我要自拍??因為人地剪剪剪新髮型呀~~~~


睇下前後既分別~



靚唔靚先?~話樣驚嚇野你聽~~個頭係毛寶幫我剪架~~~~~~~~~


最恐怖既一樣野除左唔使錢之外…….就係毛寶根本無學過剪頭髮~哎呀~~個側面好好睇呀~~



某天夜晚…同媽媽兩個人的蟹宴….我地…真係好鐘意食蟹架~








唔係我心灰先咁諗……

大自然既災害…..要黎….

我點避都避唔到….

唔到之前睇2012哥套戲講既野係真既??

如果真係地動山搖到咁….

我只希望到時我可以同到我既摰愛一齊….

同埋可唔可以話聲我聽…..

如果真係末日….等我可以放哂d假先…哈哈

如果真係末日….我希望呢年幾可以開開心心咁過每一日…

如果真係末日……………………………………..

咁我依家番工黎做咩呢???(真係不停咁諗呀今日)



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-90日~

真係要好好睇下世界各地喇…….

沒有留言:

張貼留言