2011年3月3日 星期四

人日開P

今日起身個頭開始赤赤地…….不過整體今日心情好番d……無咩煩躁既心情…..但係我發現個頭依家越黎越痛……….唔知點算;[



人日開P~第一次咋~番左去阿婆屋企~姨媽整大餐~


點解姨媽合埋左眼架……….




yoyo~~好多野食呀~~有鹽焗蟹….好正呀~~~




黃金蝦~~~食左超多隻呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




個蟹蓋就攞左去蒸….不過我唔敢食咁多….好似…好高膽固醇~




成(木台)野食…超開心..仲有白酒…哥晚大家都食得好開心


其實食物係次要……我覺得好難得一家可以咁樣聚埋一齊先係最重要!!人日….只係一個俾我地開P既藉口~哈哈~







我明明已經好乖日日都有食藥架喎

仲唔過十一點半就訓…..每日都訓足八九個鐘

點解又會痛架….成日都蝦我;[

明知聽日係星期五先痛………….

星期六我仲要參加貞貞個生日會架….

沒有留言:

張貼留言