2011年3月28日 星期一

矮櫈仔咖啡檔

經過一個大起大落既週末……星期六起身個頭痛到不得了……周身唔聚財……嘔左兩次………星期日….發左一個好夢…..但醒來…我還是哭了…..哭了一整天…….眼都腫哂……唉…………………唔開心既氣氛籠罩住我…..



呢次…….都係我自戀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~我鐘意~吹咩~





呢日去左街邊檔….紅街市…桃花崗….矮櫈仔咖啡檔~彭記~


實在係太有風味喇~



證明係矮櫈仔~




一齊飲啡既啡友~




每次黎都係叫呢兩樣野…以前窮..只可以同毛寶叫一份兩份吃~


唔知點解硬係覺得呢度既奶茶好飲d~同埋依家終於可以一人一份喇~



你以為係豬扒包…呢個係辣魚包黎架~佢d辣魚仲有洋蔥炒香左架~


真係好好味架熱辣辣~~~~~~~~~



有人逼我大口大口吃俾佢影相….我係少女梗係少女食啦




呢張又係俾人逼我笑俾佢影相…之前哥張影到我鬧緊人…呢張係後一張…


呢張係我被人踢爆左某d瘀野尷尬笑既一張…毛寶竟然話好鐘意……



仲整埋閃閃效果…果然好鐘意呀…..不過我就覺得麻麻地…哈哈…


因為我覺得我真係以笑遮醜緊~







我個夢..其實係關於爸爸…

我發夢爸爸應承左同我一齊去旅行..

我等左佢好耐….都等唔到…

到最後一刻佢先出現….就好似番生咁…

我好開心…開心得忘形..

臨上機前我地話去行街…爸爸佢話唔行佢去廁所…

因間係登機閘口等….

我同佢講:咁你一定要到呀..係32號閘口32號呀!!!!!!!!記得黎呀

因為我失去過佢一次…我唔想再失去佢….

點知係呢個時候我就醒左……..證明…我又再一次失去佢..

我好唔開心…..佢又離開左我…

我好害怕到最後…..連媽媽都離開我….得番我一個…

你地叫我要識得放手….放開爸爸

倒番轉黎諗…如果要放手既係你地…

你地會唔會話放就放?



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-76日

7字頭喇…希望去旅行可以忘記d唔開心既野啦….

沒有留言:

張貼留言