2011年3月11日 星期五

情人節正日2011

今日除左粒痱之爆痛之外…….右邊既扁桃腺都有d痛….我知錯喇….我唔應該咁貪吃……食左個麥當勞…………不過今日下晝又好梳乎喎~因為……三點幾去左CCAC….四點幾先番公司….跟住番到去…..咦….竟然無人攞籌…….哈哈~爽~咁就星期五下晝喇~又可以放星期六日喇~~yeah~希望聽日諗到個又平又好味既地誘食飯飯啦~



今年既情人節…係一個平常既番工日….咁岩線有人同sasa調左番早….即係同我一樣番晏….機會難逢…..即刻同佢&小i一齊去食個情人節午飯先~哥日中午放工去左禾花亭…….哥日竟然咩優惠都無哂囉………情人節咋喎….又唔係咩公眾假期…..所以我哥日食哂佢盒入面既酸薑洩忿(其實我好鐘意食酸薑)~…..



禾花亭又唔算話極級好食既…但耐無食又想去下架喎……



夜晚放工仆番去屋企換好衫….即刻衝去睇最強囍事~好笑~之後同毛寶寶去左肥牛度打邊爐…..佢個麻辣窩d味…..唔掂…….


哥日幾凍…所以打邊爐岩哂~加上情人節食呢d先唔會加價~我地好醒~







好慘呀….

日本大地震…..又引發台灣有海嘯…

希望唔好咁多人命傷亡…..

聽日同下個禮都有同事去台灣同日本旅行

希望佢地都平安地玩啦!!



噚晚媽媽去左玩…

得我一個人訓先….有種好孤單既感覺…

好無安全感……..好想有多d安全感..

因為咁樣….我又喊左好多滴眼淚



報時:距離北歐午夜太陽之旅仲有—-93日~

希望有更多既優惠~

沒有留言:

張貼留言