2011年3月23日 星期三

軒記

今日真係….好正~我好想日日都係咁…不過我知無可能….唯有盡情享受啦~今日同左阿狗去飲茶…好耐無見~都無乜點變~今日都好凍呀….點解我被人笑我著得多衫既??



軒記~應該係好多人由細食到大啦~我好鐘意食架~係盧九公園斜對面~開左好耐架喇~我特別鐘意佢地個炸大腸…不過呢日無叫….因為無人陪我食~


軒記係食緬甸野架~~佢d野食加上佢d洋蔥辣~~~yummy~




我都好鐘意食雞絲撈麵架~~~~~


下次去食埋魚湯粉先~







唔知點解個人依然係昏昏欲睡…

但好似已經無咩做過架喇喎……



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-81日~

沒有留言:

張貼留言