2011年3月24日 星期四

Kronos

今日…..happy~因為今日buddy SL~仲有我知道左終於都有千五蚊津貼喇~~~~~好開心~~~希望儲多d錢~~去玩~~~yeah~反而暫時無乜購買慾喎~真係好~~最近除左必要開支之外都無乜使過錢…今期玩儲錢呀…好好玩~



上兩個禮拜去左文化中心聽一個音樂會~


聽講佢地攞過格林美獎~




有d我真係覺得佢地拉小提琴拉得好犀利…..不過我本身唔係一個音樂發燒友…有幾首歌我都聽到差d訓著左~不過大致黎講都ok~


佢地有d可以用小提琴拉到好似中東d音樂會咁好犀利~







噚晚發夢….

同爸爸食左餐飯…

雖然好短….都覺心足..

掛住佢既時候….如果可以呷一口佢浸既梅酒就好喇~

不過依家我唔係好捨得飲….

我驚….飲哂就無…



好野~聽日friday喇~~

開心開心~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-80日~

沒有留言:

張貼留言