2011年3月29日 星期二

貞貞生日會2011

fuxk……………..點解我個頭又開始痛架……星期六痛完應該都係一兩個禮拜先再痛….點解咁近又痛過呀….我做錯d咩呀………………………………………………..我諗頭痛同牙痛一樣咁慘…………喊喊….



貞貞生日呀~邀請左妹妹們開生日會~


第二個生日既小朋友呀~影漏左遲黎既emi…sorry~




請我地去食泰國野….hehehehe~唔使講我梗係鐘意食啦~~~


不過點解佢d腌生蝦點解咁瘦弱架….令人不期然咁諗起……..泰國哥d有我半塊面咁大既腌生蝦………………….呢間餐廳叫泰皇宮…..其實其他野都幾好食….仲好似幾抵咁…..唯一係座位有d迫囉…



waiwai又親自整生日蛋糕俾妹妹喇~


好靚呀~~~~仲係士多啤梨芝士蛋糕黎架….好好味~



唔….我祝貞貞….生日快樂樂~身體健康康~




好乖既小朋友許下佢既生日願望~希望會一一成真啦~




希望你會鐘意我地送既生日小禮物啦~~我知你有用~靚靚~


下一個到邊個小朋友開生日會呀~







我今日收到貞貞同cc寄黎既postcard呀~

好開心心~好靚呀~

謝謝你噚晚特登打黎安慰我呀~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-75日~

快d啦快d啦~

沒有留言:

張貼留言