2011年3月7日 星期一

情人節前夕大餐

好開心~呢幾日既心情都開心番….自從星期五又頭痛到上左山頂睇醫生…放左日病假之後~我就開心番…………抑鬱既日子過去~~~跳跳紮既我番黎喇~~yoyoyoyoyo~~~~今日星期一…..ok多野做~不過心情好既時候…..就會覺得無乜野啦~



每一年情人節都會同毛寶慶祝的(印象中得一年無)…..因為情人節哥日出去食太貴….咩1888兩位哥d….又唔係食d咩….所以就提前左幾日食…..之前我預備左d朱古力諗住整…..以為好簡單….融左佢再雪凍….點知整到一pat屎咁…..


可能我買錯朱古力啦……………




今次去左間新餐廳試下….叫藝廚(Art Kitchen)


係新口岸哥頭…….見到有fd係fb度介紹…所以去試下~



叫左個白酒煮青口…可惜…d青口過哂火….煮到乾哂….呆左


湯就還可以啦…



生牛肉….ok…因為我覺得比薩哥d好味d…..因為佢無落醋等等調味




叫左個牛扒…肉質都唔錯….錯在配佢既汁唔太好味~




但係個天使麵好好好好好味喎~~~


我地食左成晚…….竟然…得我地兩個……….好驚佢成晚淨係做我地一(木台)客……..其實d野都算ok既~食左六百幾蚊



有小朋友收禮物喎~開唔開心心呀??


點呀包得靚唔靚呀???我包架~



禮物包裏面有三樣禮物….有兩樣我自己整架~




呢個呀…..算啦唔解釋喇….本身做出黎有一個用途..點知失敗左….


好失望…….不過我好俾心機整架!!!



自制朱古力…..整到流哂汗先整得幾粒….呆左….


都幾靚丫可?



之後哥個禮拜我自己食過…無事~我都無肚痾~粒朱古力仲幾好味tim








hehehehehe~

今日開心番….

打俾毛寶……佢話開心番既我

變成小太陽令人覺得溫暖同舒服~~

係真架??umumum~

唱:太陽~像個~大南瓜~

呵呵~



今日仲有一樣開心野~

今日我幫個聾啞人士辦野…

我用我少得可憐既手語同佢溝通…

佢睇得明喎~仲同佢講左幾句tim~

走既時候佢仲好開心呀~

搞到我都開心埋~

好想讀中級呀…不過想有人陪我….



我發現我就係咁樣…

咁神經質既一個人~

沒有留言:

張貼留言