2011年3月17日 星期四

終於拆左利是喇

今日食左d好好味既手信~~係貞貞去完泰國買番黎架…..有個香茅肉鬆超好味呀!!令到苦悶既番工生涯加左少少樂趣~今日澳門因為日本核危機而引起搶鹽搶油潮!!!恐佈!!!一斤鹽要五十幾蚊…話哥以對抗幅射喎….不過後尾電視已經講左係無d咁既事!!



各位…..呢堆就係我今年既利是喇~有92封~





我係正月三十…..先捨得開利是…理由係:我懶…..因為開利是好攰..


懶到我….其實今年既利是少過舊年喇….無論係數量定係數值……得2xxx…….少左爸爸哥封……係數值低落既主因…不過都好多謝各位善長人翁~我下年唔會咁懶架喇~







今天放工望見你….因此令我心歡喜~(係咪好老土呀~)



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-87日~

沒有留言:

張貼留言