2011年4月4日 星期一

預購"清明上河圖"

今日……個人既心態都爽爽地既….雖然…今日係星期一…但係….聽日又放假喇~~~聽日係清明節呀(其實今日爆多野做囉…)~~~~未使拜山….住…所以聽日可以玩lu….不過個重點係…..無人陪我玩……………………………………今日有個八婆串到我飛起….好…我記住你!!唔好俾我係某個服務機構見到你….我話過…我一定玩殘番你……….hehehe~爽番~



呢個..由上海….到香港….終於黎到澳門喇~我排左四個字隊買飛架~


清明上河圖~期待中~就快去睇喇~呢個星期五….聽人講好值得睇架~上次係上海世博睇唔到…今次終於睇到喇~因為上次個中國館一開門d預約飛已經一早無哂~







華….

噚晚有隻衰蚊幾x衰呀….

咬我腳踭最厚皮哥度….佢唔痕…不過好痛囉…

搞到我今日行路痛到拐下拐下….

頂……………………….



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-69日~~

6字頭喇6字頭喇~~~

yoyoyoyoyoy~

沒有留言:

張貼留言