2011年3月15日 星期二

半價壽司"帝壽司"

凍….凍凍……放工凍暈我喇~真係天氣反常…..明明噚日仲熱到26度……今日夜晚又開始番冷喇……..唔知係咪因為今日反常既天氣…令到d人無上黎我地度呢?….不過今日心情覺得好煩….都無幾多幫助~



有一次偶然經過…..見到呢間壽司店寫住星期六日全日都有半價壽司供應….所以……見到半價…..成日心思思…好想食….就係皇朝廣場側面條街…叫帝壽司





其實唔係隻隻壽司有半價…只係有一部份既壽司同埋其他前菜小食等等……都好….我地就淨係叫d半價既野黎食囉~


鐵板燒哥d可以完全唔叫….完全唔好食…..仲貴過d壽司……清酒煮蜆ok~豆腐唔得….三文魚壽司同蟹籽壽司都ok~叫做味道ok價錢又同d 10蚊四件差唔多~



個黑糖燒玉子超好味呀~~~~諗起都想再食~




呢個前菜我好鐘意….好似醃青瓜咁…酸酸地…


仲切到一粒粒之仲一片片lung住…..搞到d青瓜勁入味…好好味~



呢個芝士鰻魚壽司好唔錯幾好味~~仲幾平~


總結:每人食左130蚊度…如果無叫哥兩碟鐵板燒會仲平~叫平價壽司食唔錯….因為佢d正價壽司仲貴過禾花亭…唔抵….最好味係個前菜青瓜同埋個黑糖玉子~中午去會好d…因為我地去哥時佢話平價海膽壽司賣哂~同埋d侍應都真係幾有禮貌!!服務唔錯!!加分~







噚晚好慘訓唔著…..

因為太熱……碌黎碌去成個鐘都訓唔到

之後起身睇左一個鐘頭書…

成兩點先訓得著…

搞到我今日唔夠訓….心情好心浮氣躁..

哎呀!!!希望今晚訓得著啦!!



今日有同事生日…

大家夾錢請佢食蛋糕…係haagen dazs雪糕蛋糕~

仲要係我最愛既開心果味~

正~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-89日~

華~見到8字頭喇~

沒有留言:

張貼留言