2011年3月2日 星期三

兔年年初二三行行逛逛

今日唔知搞咩……心情好煩躁囉………………….完全唔想講野……見到個客d態度超串…..勁想話佢……..不過…..還是忍下來…………………………………唔知點解…..好唔想番工………好鬱悶呀………………………….點解我會變成咁架???



年初二好似係入賭場過既….不過…好慘….因為輸左三百蚊…..我仲以為自己今年會嬴錢tim~傻仔………..年初三就去左食八佰伴安琪兒做中午飯~~





佢俾錯左雞肉餡…..問我地介唔介意有雞肉餡之餘另外再加番芝士俾我地


梗係…………………………唔介意啦~~~~lucky呀~~免費有多個餡食呀~~yoyo~其實佢個包真係抵到喊….55蚊….有三個餡揀……我實揀煙三文魚….巴麻腿同芝士既…..個包仲咁q大個…..又好味…..正~



之後食飽去左睇吳君如同古天樂哥套神奇俠侶….真係夠哂神奇…呢套戲爛到不得了……..爛到………..浪費我時間去睇呀……….我睇哂三套賀歲片…..依家既心水排名:1.我愛hk開心萬歲….2.最強喜事……3.神奇俠侶(我唔想認呢套係第三….因為實在太爛…..呢套戲連買翻版都唔值…..)



夜晚過左venetian食飯行街…..食左FATBURGER….


呢幾樣野加埋80蚊囉….唔係特別好食….特別要講就係張包住個包張紙……甩色架囉…..甩到我成手都係….我唔知我食左幾多色素落肚…有無搞錯!!!!呢d同食物咁接近用既紙竟然用甩色紙…我以後都唔會再食佢!!!!!!!!







今日我試過番工有段時間將個電話刪左….

好似唔想同外界接觸….到差唔多放工先開番….

發覺對住d客拉起笑臉有d辛苦

我d快樂因子去哂邊??

我幾時先可以再跳跳紮?

沒有留言:

張貼留言