2011年2月28日 星期一

兔年年初一MGM High Tea~

點解咁快又到星期一架…………………………好彩星期六毛寶家姐婚禮順順利利咋~當中都有d感動位既~~哥日影哥d相好靚呀~又好天~遲d post相出黎….好開心聽日有得聽演奏會…..不過我今日個腦不停咁諗緊天鵝湖….可能我噚日去左睇黑天鵝(black swan)….我覺得好好睇喎~~~仲幾緊湊tim~~~Natalie Portman仲憑呢套戲今日攞左奧斯卡影后…你就知幾好戲啦~~~好彩無睇非常外父咋….番到屋企睇個影評係爛片一套…你知啦…..依家睇戲要五十蚊一套架嘛…..



講完年夜飯就講下年初一做過d咩….年初一一早起身….去左同爸爸拜年先~之後就同爸爸哥邊既親戚飲茶….雖然有d親戚我唔想見到……


不過一家人飲茶都幾開心既…..去左阿一鮑魚度飲…..野食普通啦….不過勝在呢度飲茶唔使將服務費加三……不過等位等左好耐….




飲完茶之後番左屋企….表妹皮皮上左黎拜年….


所以之後搵埋毛寶一齊飲下午茶當做初一節目



去左MGM個cafe度~~~




咁我地就叫左兩個餐…第一個係:




蛋糕平貴都可以揀….佢仲有d好搞笑既新年蛋糕~




不過我地揀左呢個靚靚既草莓蛋糕~




仲有揀左個煙三文魚及忌廉芝士合桃三文治….華…勁好味呀~


勁抵啦…..有個蛋糕….一杯飲品…連埋個包…..88蚊….酒店喎….



之後我地仲叫左呢個tea set:


傳統既層架~



都唔錯ok好食….148呢個價錢算係咁




其實新年去酒店食係最抵….因為又係唔使加三呀~


呢個咁開心既下午茶係毛寶寶請架~話當係同我媽媽拜年…多謝你*3*………記得係裏面個cafe先好食架…..出面露天廣場d下午茶set超差唔好食架…記住~



查實……………….我初頭以為裏面…..有人…………………………




之後行過去壹號廣場….終於見到上次見唔到黃曉明設計既熊貓bearbrick~








點解呀…

點解咁耐仲未有野俾我倒數架…..

以~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



幾快…

咁又到左二月尾喇~

沒有留言:

張貼留言