2010年11月26日 星期五

小青蛙~大滿月~

helo~~~~~~~~~~我番黎喇~~~~係咪好掛住我呢~哈哈~噚晚係新加坡番左黎~~好開心呀玩得~之前以為好悶~但係又唔怕喎~幾好玩同好多野食…..但係勁熱囉….我仲傻仔咁帶症件外套去~不過新加坡d相我仲整理緊~所以今日都睇全d舊相先~最快聽日或者後日就可以開始新加坡篇~請大家耐心等候~多謝~哈哈



小~青~蛙~既滿月宴呀~好搞笑~因為佢爸爸媽媽之前一年……係萊斯酒店結婚~一年之後…..即係今年….小青蛙就係度擺滿月喇~



一個月多dd既小青蛙~真係好似爸爸架~我同貞貞似唔似樣呀???以前成日有人以為我地孖生架~



青蛙媽媽~~同小青蛙一樣~咁~可~愛~




就係因為咁樣…..經過一年…..大家又因為小青蛙….聚首一堂~~




好後生既婆婆…..抱住佢心愛既乖孫~


我覺得佢訓係婆婆度先係訓得最舒服既~係咪呢?



*3**3**3**3**3*青蛙媽媽和小青蛙*3**3**3**3**3*




青蛙爸爸出場喇~睇番之前d相~~~睇下佢地係咪真係好似~~


d相係一個月之前架喇~我諗小青蛙又大個女左喇~~







噢~

無得倒數喇~

希望快d到下件旅行啦~~

好想去旅行呀~



聽日就係畢業禮喇~

希望順順利利~~

同埋多d朋友仔黎同我影相啦~~

話哂應該係一生人得一次學士畢業禮嘛~

沒有留言:

張貼留言