2010年11月5日 星期五

毛寶寶生日派對2010---Part 2


Yeah~~~今日星期五喇~~~~今朝起身個頭無再痛喇……….不過個胃都仲係有d唔舒服……同埋我發現左原來我呢個禮拜番工淨係番左一三五咋….唔怪得話得咁匆啦~今日既天氣陰陰沉沉……我唔鐘意咁樣呀….唉…希望聽日個天氣會好d啦….我真係好想去水庫燒野食呀…..我要食燒腸仔呀!!!!!頭先岩岩同媽媽去八佰伴食飽飽先番屋企…..食飽行出黎淨係覺得個天氣好凍呀……美食節開左喇…不過咁凍唔使旨意我去呀……….



呢日係毛寶生日既正日~我地兩個都仲係放緊大假~唔知係咪放緊大假既關係….人都好似輕鬆d~中午同毛寶去左大堂行落去哥間比薩食飯~


真係好鐘意飲佢個雜菜湯~原因係可以任加好多好多好多既碎芝屎~




成個下午都係佢屋企休息~哈哈..夜晚我就請佢去之前我地食過都話好好食既凱旋門東瀛十八番食日式烤肉~任食沙律~~我好鐘意d酸青瓜~




毛寶很愛的溫泉蛋豆腐沙律~




呢個係我既最愛…我要係度提醒我自己!!!呢個日式炸豆腐….


呢個唔好味…..同上次哥個差好遠!!!!!!原來我想哥個叫做—-木魚絲炸豆腐……頂!!!!!!!!!!!嚴重警告你呀….下次你唔好再叫錯喇下



蜆湯….唔知點解又係無上次咁好飲…..今次重點只叫牛吃


無叫到豬……d牛真係…………………..好好好好好好味呀~



睇下烤到佢…..幾好味~~~~~~~~~~~~~~~好想食呀




heehehehehe….番左工之後…每一年既生日正日我都可以幫你慶祝


我好開心~希望以後每年生日…我都可以繼續為你慶生~



生日快樂呀寶寶~每一年生日都要咁開心~健健康康咁就乖乖喇~


至於係咩禮物….就自己估下啦~不過多謝黃皮為買呢份禮物~謝謝~哈哈…依家先post你生日d相出黎…依家好似同你生日哥日已經有d距離~~哈哈~~唔好嬲~鍚哂~







我噚晚好得閒…..

開左隻n年前阿sa同eason做既”常在我心”

其實我未睇過但我大約知佢講咩…

但係睇到eason病左到死哥時….真係流左好多好多眼淚…..

無特登喊….真係d眼淚自己滾落黎….

唔知點解…….陳奕迅雖然唔係靚仔或型仔….

但係唔知點解佢咁討好??好難明…….

好鐘意eason tim~佢唱歌又好….做苦情戲又好~勁



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-16日~

仲有呀~下個禮拜去睇twins澳門演唱會喇~~

不過我都好想睇eason呀……………….

沒有留言:

張貼留言