2010年11月18日 星期四

My happy happy birthday 2010---Part 4(媽媽韓燒篇)

多得賽車~今朝d人約埋一齊唔黎~~~好野~~~等放工食中午飯~~今日同左朗仔去pokka cafe食中午飯….好開心…食到好飽~~好開心呀~~番埋聽日工咋~好野~~~今日放工仲去左試畢業條袍….2x歲人….終於都畢業喇~哈哈~



生日飯局第四彈~媽媽請~~~~~


C姓同事話我唔似我媽媽喎….唔似咩?




媽媽請我食李家韓燒~~好耐無食過喇~~


前菜~~好多~~不過今次黎唔係我最鐘意食哥個~



有燒牛肋骨食架~~~好好味呀~~兩個人….真係飽到暈~~




今次仲有叫韓國d真露飲…..類似米酒咁樣….不過我唔係太鐘意隻味


都係梅酒…香檳…或者白酒好飲d~



yeah~媽媽送俾我既…..wii fit板一塊~好好玩呀~~笑到死~




仲有其他人既禮物…..多謝肥狗表哥的利是~~~~~~~~~




阿bean送我的懶熊iPhone case~謝謝




表妹希希送既大小叮噹~多謝~




仲有nata送俾我既lego匙扣~佢話係半打揀俾我架~




禁佢個肚仲識發光架~好得意~多謝nata同半打~








報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-3日~~~

it’s so high~high~high~



我依家衝去品嚐大閘蟹~

我流哂口水喇~

等我呀~

沒有留言:

張貼留言