2010年11月19日 星期五

My happy happy birthday 2010---Part 5(寶寶MacTim篇)

下晝都幾多野做架喎~好多內地人…..佢地逢星期五就會一家大細咁衝黎…….乜d小朋友逢星期五就唔使番學既咩???今日都無乜特別野做過~但係好開心~番完今日工下個禮拜放假去旅行喇~~~係咪好開心先~~~~不過…………..我依家唔想執gipgip住呀…………..有人幫下我就好喇…………..我都話我好懶架啦



26歲的第一天~我還是那麼可愛和青春(嘔)~哈哈~~~~~


生日快樂呀小t~~~~~




生日當天第一餐….去左大堂行落去既一間cafe…MacTim~


有寶寶陪我過生日呀~



hehe..中午食左個幾好食既肉醬意粉~




兩個智障仔用雙手做hpbd=happy birthday~哈哈~




然後毛寶很神秘的帶我去佢屋企….送左份神秘禮物俾我~


好靚呀!!!!!個熱香餅係毛寶親手整架!!!!!好有心思呀!!!!!佢話因為懶懶熊鐘意食熱香餅呀……好開心呀~~~~~~~~~~~~~



我真係好驚喜同好鐘意呀~~~~~係毛寶係我生日哥日我仲係熟睡時整架~


仲要一早起身!



仲有呀….佢叫我帶之前我買哥個懶懶熊頭套去佢屋企影相喎….


我係咪一隻好可愛既懶懶熊呀????哈哈~生日懶懶熊呀:]…我好鐘意人地話我似懶懶熊….因為我真係同佢一樣咁懶…..我好想學佢用懶懶既方式生活~



原來叫我帶個頭套係有景轟架….哈哈


送左我一條很長的懶懶熊~~~~~~好得意呀~~生日禮物~



差唔多有毛寶咁高呀~~~每晚陪住我訓既就係佢喇~




還有我很鍚的寶寶同我一齊影相….鍚哂你地呀*3*




毛寶話一定要我post呢張出黎喎….因為佢話好得意同搞笑~




哥日影左d fuji….哈哈…都係懶懶熊




兩隻好可愛既懶懶熊!!!多謝毛寶送左個咁靚既生日蛋糕俾我呀~


今年食左三個生日蛋糕….兩個係自製既…好開心呀我:]





其實我懶懶熊既造型都幾哥愛丫~(有無人咁讚自己?)



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-2日~

yeah~yeah~yeah~

十一月玩玩玩~十二月又有咁多公眾假期放~~

爽爽~

沒有留言:

張貼留言