2010年11月1日 星期一

食玩訓西葡之旅20100923第十&十一天Part2(晴天)

本身今日安排左一堆節目(食pizza+唱k)….不過由於頭痛…..所以將今晚既節目取消………好可惜….期待左成個禮拜…………..唔知點解今朝一起又覺頭痛….又暈….不過呢日咁敏感….我連病假都唔敢請……..唯有今朝頂硬上……不過好彩依家開始無咩野咋~好開心~番左一日工~聽日又係公眾假期….好野~聽日可以訓晏d喇….唔知聽日玩咩好呢????放左工好彩有毛寶買野食上我屋企陪我食飯….阿媽因為我話約人去街佢又約人去玩…..今日有毛寶請我食我好耐無食既鹽酥雞同麻辣包~一路食一路同阿媽傾計….唔講唔知…又係我阿婆話我地知先知今日係我舊曆生日…..就係咁……毛寶用左鹽酥雞同麻辣包….仲有打左一陣機…同我慶祝左呢個生日~



2010-09-24~25

Day 10&11—-Part 2(西班牙巴塞隆那->法國巴黎->香港->澳門)

去完猶太山之後我地就去左參觀哥倫布紀念塔(Monument De Colon)




有人為左影好d相幾訓身~~~~~~~~~~~



好彩有細妹幫下手咋~~~~~~



其實世界各地都有哥倫布紀念塔….而佢地既共同點就係全部都指向美洲




紀念塔對開有個小小嘉年華…有人玩超巨型Janga



跟住又去參觀高迪既建築物~~高迪既作品真係滲透入巴塞隆那每個角落~呢個叫面譜屋(Casa Battlo)….但係……係無得落車影囉……………………

我想斬斷棵樹呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!頂…..淨係途經咋……………..



呢張我個光圈較得太大…..成件事救唔番……………………..

建於1877年…以色彩繽紛的碎磚砌成大廈的外牆….特別既地方係每個單位的露台都設計得好似骷髏骨頭一樣…..佢既前身係一棟公寓……邊個可以住係d咁靚既公寓呀~~~~~~~~~



之後又係高迪設計既建築物米拉公寓(Casa Mila)….流線既外型….




so beautiful~終於可以落車睇下喇…不過又係少時間得很……佢有個精品店….有好多野買….可惜個時間…..真係唔夠…令我無買一支我好想買既鉛筆………..



跟住又係行名店街….又係超多小偷架喎



勁多白鴒..勁多白鴒屎……………..其實放假d名店都唔開啦………點解唔放多d時間係高迪d建築物度喎……0徒哂……………..



咁岩線唔知有咩慶典….偷聽人講上網查好似係flamingo節喎..所以放假




係名店街發呆發左一陣….又去食飯喇….係西班牙既最後一餐飯~ok







報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-20日~

初步行程有哂~多謝毛寶咁用心~

沒有留言:

張貼留言