2010年11月11日 星期四

火車頭越南粉

唔知點解….呢排番晏我覺得個人都係攰奶奶咁……提唔起精神咁樣…..就好似噚晚咁….到左十點幾個頭又開始痛….咁唯有衝上床….又係通天幹探都無睇就訓….臨訓前仲茶哂油希望自己唔好頭痛…….訓左成八個幾鐘…..起身都係覺得唔精神…..唔通我就好似c姓女同事話齋:女孩子一過25歲體質直線下滑….(又俾佢窒到我應哂….佢咪仲大過我….)



某日行過…試左一間想試好耐既鋪頭….叫做火車頭越南粉


係小肥羊側邊……有個報紙檔….對面馬路哥度~因為我地都好鐘意食越南野所以好想試下~




食越南野其實最想食就係生牛肉河粉….細既好似係28蚊..大既35


我覺得個湯都ok好味既~不過佢d生牛肉上到黎就唔係生架囉…..好大塊….但係有d韌…..我覺得生牛肉河既牛肉唔係話大塊就得囉….其實要薄d先好食



不過又幾抵喎….我地叫左個細既…..麵盤咁大個~


不過我都唔記得我自己食唔食得哂~



仲有叫左個越南春卷…….其實…..同去發達叫既野食係一模一樣既…哈哈~


我覺得個春卷都ok既…..佢每樣野都係貴發達10蚊度唔算太貴….又好坐d….話哂佢都叫係餐廳……呢間都可以一試既~其實我最欣賞佢既係龍眼冰….因為普通鋪頭既龍眼冰都係用罐頭龍眼整既…佢哥杯係用曬過既龍眼乾整架!!好好飲~~~不過講聲先…呢間野做野做得好慢架







好啦~今日post呢首 [youtube http://www.youtube.com/watch?v=DijK_lmBxMo&fs=1&hl=zh_TW&rel=0]

讓理智在叫著冷靜冷靜 還恃住年少氣盛讓我對著衝動背著宿命 遺忘自己的姓
沉睡的凶猛在蘇醒 完全為你現形
這個世界最壞罪名 叫太易動情 但我喜歡這罪名


驚天動地 只可惜天地亦無情
不敢有風 不敢有聲 這愛情無人證飛天遁地 貪一刻的樂極忘形
好想說謊 不眨眼睛 這愛情無人性


若世界陷進大騙局裏面 朋友亦難以發現
共你隔著空在秘密通電 挑戰道德底線
如若早三五年相見 何來內心交戰
我信與你繼續亂纏 難再有發展 但我想跟你亂纏


驚天動地 只可惜天地亦無情
不敢有風 不敢有聲 這愛情無人證
飛天遁地 貪一刻的樂極忘形
好想說謊 不眨眼睛 似進入無人境


即使間整個約會情調幽暗似地下城
還是算溫馨 多麼想跟你散步橋上把臂看著風景
但是我清醒 月亮總不肯照亮情慾深處那道背影
你我像快快樂樂同遊在異境 浪漫到一起惹絕症


不想說明 只想反應

(好一句:我信與你繼續亂纏 難再有發展 但我想跟你亂纏……..聽得令人有一絲無奈…………………..)



報時:距離新加坡之旅仲有—-10日~

保險…未買….

錢…….未換…..

行程..未度哂….

但係~已經在自high中~

因為……我而家約左人去漁人碼頭

食188蚊任食”和牛”邊爐~

等我遲d既報告啦~

沒有留言:

張貼留言