2010年11月16日 星期二

My happy happy birthday 2010---Part 2(朋友仔泰餐篇)

yoho~~~今日仲開心過噚日呀~~因為今日出糧喇~~仲有呀~~~已經落實左會加人工~~~yeah~~~~~~~~~~等加人工等左超耐~~~雖然我已經好滿足於現狀….但係…有得加我又唔抗拒架~~~~~~好野~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~小朋友好開心呀~~~有多d錢錢去玩喇~~~~~~~~~~~~~~~呢d喜悅蓋過今日既勁多野做~~~~~噚晚我偷偷地轉左我個blog profile張相(左上角哥四張)….唔知有無人知呢……明明係我自己個blog…..但唔知點解我要偷偷地~



生日之前其中一次約朋友仔食既飯….去左漁人碼頭既廚泰….d腌生蝦真係好好味呀~~~我地六個人叫左兩碟先夠食呀~~~~~~~~~


其實我生日哥時諗左好耐到底同佢地食韓國野好定泰國野好…..呢年事困擾左我好幾日….哈哈~




泰式炒蜆….腌粉絲~好神奇…佢個腌粉絲係海鮮多過粉絲…..其實


我地係真係想食粉絲多d架~~~~~~~~炒蜆都唔錯~



海鮮冬蔭功湯~~~~唔錯唔錯~~如果多d草goo我會仲開心~




呢個炒肉碎就麻麻啦~




仲有其他炸蝦餅咁呀…我都唔知有無影漏…不過炸蝦餅好好味呀!!!


廚泰都幾好味架~~我諗我下次都會再黎架..因為都幾好坐…..不過d侍應好似有少少crazy….哈哈….我鐘意食佢地個蝦餅同腌生蝦~~~~~~~



出席我既生日飯局有呢五位小姐:crystal…carmen…杯…皮皮同寶寶~




哈哈~到切蛋糕環節~~好靚呀~~係我最鐘意既懶熊呀*3*




希望今年許既願望會實現啦~~~~


臭熊蛋糕好好吃~



乖囡皮皮~(實際上其實佢係我表妹…唔知幾時做左我個囡哈哈~)…..送左我一套L’OCCITANE既櫻花味沖涼lotion set俾我…仲有盒香膏~


謝謝~我都好鐘意呢隻牌子既櫻花味….係咪知我臭….買黎等我變香噴噴少女??



還有瘋癲的你們仨…..恐怖呀….舊年送i touch….今年送wii~


多謝咁多位大人呀~~~我好鐘意架~~~之前想買好耐…但係我一直都唔捨得買~~~我依家成日打blog話係屋企打機….就係玩wii喇~~玩mario呀~~好開心~~係屋企打機~又慳錢喎~



哥晚仲影左少少fuji~哥晚我過得好開心…多謝你地呀~


:]~







癲架囉….

我前日買左隻新既Mr.碟….

期望好大…因為我好愛好愛佢地…..

我知到有一隻歌係同譚詠麟唱…..

我見到佢隻碟好抵呀….有10隻新既廣東話歌..

10隻新既普通話歌….勁開心~

不過我覺得好奇怪….點解合唱一首歌alan tam都有影封面咁巴閉

點知…………原本成隻碟都有同alan tam合唱囉…..

omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!alan po唱哥部份超好聽….我合埋對眼享受

alan tam唱哥時成首歌老哂……..

我知咁樣應該係益左Mr.有個大粒星同佢地一齊宣傳….

增加佢地既知名度………..

但我唔係咁睇……….我覺得d歌已經唔再Mr.喇…………..

聽完廣東碟哥邊….我已經唔想聽國語歌哥隻碟喇…

alan po~~~~~~~~~~~~~~~~



噚晚睇雜誌…原來王祖藍同李亞男之前已經係埋過一齊…

不過之後分開過…..分開呢三年…

王祖藍因為覺得李亞男係最好既…..所以一直都無再拍拖

一等….等足李亞男三年….

痴線架…..仲有一個男人等一個女人三年…

睇完篇報導….我幾touching喎~



多謝c姓小姐請我吃我最愛吃的台灣蝦薯餅~

還有粟米湯~謝謝~今日食你d手信都食到我肚飽呀~



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-5日~

今日買左保險~買埋船飛~入埋假紙

一切準備就緒~get ready~

心情超靚咁去旅行呢~

沒有留言:

張貼留言