2010年11月15日 星期一

Natalie's Wedding

呵呵~今日星期一喇~~好開心呀~~因為就黎去旅行喇~~今日去左睇醫生….係睇偏頭痛既神經內科……不過個醫生都係係咁意問下我問題….同埋開左d藥俾我食….哈哈….唔通真係要我自己走出去睇中醫??雖然今日係星期一….不過我真係覺得今日好開心~心情好靚~雖然胸骨有d痛….但係心情都係好靚~



哈哈…d相已經係十月三號架喇….我最後一日大假….去左飲~


去左觀光塔飲….我幾鐘意佢回禮個盒…好靚~




哥日係natalie結婚….我同佢既關係….既係中學同學…又係舊同事….佢媽媽識我媽媽……er….關係好複雜…..哈哈…不過其實我都唔係同佢咁熟…..係佢媽媽請我媽媽……哈哈…..如果唔係都應該唔會請我~所以哥日又會見到公司同事…


個個都著到鬼火咁靚…我阿媽都係….得我一個係路人甲…..



又會見到舊同學….鐵人同崔小姐都好耐無見..


對上一次見到崔小姐係舊年fingg結婚哥時…..成年之前……



仲會見到貞貞:]….見到貞貞我好開心~貞貞哥日係姊妹~




由於好耐無見….所以我地就影左張咁白痴既相喇~~我幾鐘意~








過左今年26歲生日之後就好鐘意聽呢首歌……之前都無乜feel…..每晚訓覺都聽…..覺得佢講既歌詞好有意思…覺得自己好似不停用自己生命咁追求一d不切實際既野……..睇黎好似呢幾年用勞力換左錢番黎….再用錢做我自己想做既野….好似得到左好多野咁…..但到最後…..可能我發覺…….其實我想追求既野並唔係呢d…….特別鐘意呢個eason演唱會版….因為佢把聲沙沙地….唱到有d唏噓…..同埋佢唱live唱到超肉緊…..好正……….聽到我好感慨 [youtube http://www.youtube.com/watch?v=BLzvaB_kvHs&fs=1&hl=zh_TW&rel=0]

過去十八歲 沒戴錶 不過有時間
夠我 沒有後顧 野性貪玩
霎眼廿七歲 時日無多 方不敢偷惰
宏願縱未了 奮鬥總不太晚

然後突然今秋 望望身邊應該有已盡有
我的美酒跑車相機金錶 也講究
直到世間個個也妒忌 仍不怎麼富有
用我尚有換我沒有 其實已用盡所擁有

曾付出 幾多心跳
來換取 一堆堆的發票
人值得 命中減少幾秒 多買一隻錶
秒速捉得緊了 而皮膚竟偷偷鬆了
為何用到盡了 至知那樣緊要

勞力是無止境 活著多好 不需要靠物證
也不以高薪高職高級品搏尊敬
就算搏到 伯爵那地位和蕭邦的雋永
賣了任性 日拼夜拼 忘掉了為甚麼高興

記住那關於光陰的教訓
回頭走天已暗
你獻出了十吋時和分
可有換到十吋金

還剩低 幾多心跳
人面跟水晶錶面對照
連自己 亦都分析不了 得到多與少也許真的瘋了 那個倒影多麼可笑
靈魂若變賣了 上鏈也沒心跳

銀或金都不緊要 誰造機芯一樣了
計劃了照做了得到了 時間卻太少
還剩低幾多心跳 還在數趕不及了
昂貴是這刻我覺悟了
在時計裏看破一生 渺渺


(呢首令我唔只喊左一二三四五次……每一次我都好感觸但係都係要聽….)



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-6日!

好開心呀~~~~~~~~

錢換左~

保險同船飛聽日買~

沒有留言:

張貼留言