2010年11月27日 星期六

欣欣杯生日會2010

終於都搞掂畢業禮~多謝朋友仔既光臨~不過真係好攰囉….朝早七點鐘開始起身準備……搞黎搞去八點半出門口……哈哈….所以我依家已經好眼訓~新加坡d相……………..整理緊架喇~~~聽日有得睇~~~哈哈~~唔係我懶呀….係兩部相機d相加埋整理得有d亂~~~~~我發誓聽日新加坡之旅聽日面世~~



生日會真係一浪接一浪呀…….又到左欣欣杯既生日會喇~今次佢係置地秀蘭小館搞生日會~~今次咁多人終於有機會食到北京填鴨喇~~


個女人俾我地影哥時係勁尷尬~




仲有好多野食架….有賽螃蟹….北京填鴨(好好味架~~)…小籠包(超級好味~~d肉超滑~~)…菜煨麵…..牛肉球(哥度中午有點心食)….雲吞雞…仲有炸銀絲卷~




um~~個北京填鴨真係唔錯唔錯呀~~配埋青瓜絲真係不得了~




睇下個蛋糕….塊牌d字真係令人流汗呀………….


程李廖麥贈!!………………….唔知咩年代咁…………………………….



睇得出呢個女人真係開心架喎~~~~~~~~








今日畢業禮…..多謝阿paul出席~

好開心~要一個老人家千里迢迢同我影一張相….

畢業d相….又係收集哂咁多個相機先post啦~~

岩岩先大學畢業…..令我自己以為………..

我仲係d21….2歲哥d0靚妹仔~

young番好多~

有d人話黎又唔黎….有d又起唔到身所以唔黎….有d黎唔黎都無覆過我tim

車….好叻咩…..我唔係要全世界為我開心…..

但有時起碼都有d交帶啦…..我以後都識點做:p

(我唔係話緊小i bb呀*3*…因為你有打俾我好乖同埋我知你有正經野做~)

多謝所有親戚朋友仔黎…..我真係好開心~

沒有留言:

張貼留言