2010年11月3日 星期三

與小青蛙bb初相見~~*3*

唔得喇…..我有d暈暈地….唔知係咪頭先餓得滯呢…….其實成日我都係呆下呆下之中渡過…….可能同噚晚訓唔著有關……今日都幾多野做呀…..想玩下都唔得…..不過好開心呀~~~星期六有得去水庫燒烤~~~好野~~~我有成年未燒過烤喇~~~~我要食好多腸仔…..要勁多蜜糖既~~~仲有雞翼…又係要超多蜜糖既~~~點解我鐘意食哥d燒烤野都係cheap野???我真係無大志~就快影畢業相喇…..11月27號就係…..不過…件袍裏面要著既衫我都未買…..救命~



yoyoyo~~~第一次去見小青蛙~芝芝的女兒真可愛….岩岩出左世七日~





一入去見到佢……..救命….我就覺得佢好似王子…..即係佢阿爸~




佢係咪想食奶呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




第一次偷偷影佢隻小腳板~~~~~~~好得意~




未同過出左世七日既bb玩~感覺好得意…..咁細個就表情多多~




食奶奶~~~小青蛙出世時好輕…希望佢食多d野同快高長大~




小手與大手~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




上左去坐左個幾鐘都係訓覺中…無開過眼…….




跟住我地不停撩佢起身~~~起啦小青蛙~~~~




俾心機呀~~~開左左眼…開埋右眼啦~~加油加油~~




開哂喇~~~~~你睇下佢黑眼珠大到!!!我仲笑佢幫阿媽慳番好多大眼仔既錢~




掃風中~~~睇下佢…….成個伯伯咁~~~~~~~~~








今日….紀錄係用左廿蚊….

唔係我忍唔住使錢….

原因係我買左包噴水池栗子阿伯既香香栗子俾我媽媽食~

我好乖架~我係乖女黎架~



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-18日~

it’s so蟹~蟹~蟹~

沒有留言:

張貼留言