2010年11月9日 星期二

南屏雅敘

今日又唔算多野做既…..不過令人有d抓狂囉…..放工哥時成個人都攰奶奶….有d空虛既感覺……..唔知點解……不過用三個字可以形容我呢一刻既心情:好~肚~餓~…..無用架我….我淨係識呢d架咋……隻左腳有d陰陰痛….俾人話我:你唔係風濕痛呀下………..er….我唔知呀



做左咁多年澳門人…..呢次…我都係第一次去食南屏雅敘~


因為成日聽人講話點好點好食….facebook d人又成日講南屏雅敘ing….又南屏雅敘ed…..所以好想去試下




不過我覺得佢d野飲好似唔係好得…毛寶哥杯凍瑞士華田(個名好靚)…..但係又唔夠凍…又唔夠甜…都唔知想點……


我明明係叫凍檸樂…唔知點解變左做凍檸茶….又係唔凍…乜d冰好貴咩?



毛寶叫的….波蛋牛肉米….據佢所講:好味~




不過我黎唔係為左呢d濕碎野…..我係為左佢黎:叉燒蛋治!!!!!


d人成日話佢個蛋治點好食點好食…..所以我要去試下….



俾多個close up你地睇下….佢個蛋治既特點係:棉胎咁厚…加埋叉燒…


好好味呀~~~~~~~~~~~~~~唔使三分鐘我已經將佢消滅!!!!!!!我會為左呢個蛋治再去呢度架~~~~~~~~



地址係:澳門十月初五街85至85號A


得閒係哥度敘一敘啦~







話說毫不留情話我風濕痛既同事係話我風濕痛之前…同我既一段對話

C同事:其實你係咪好細?

我:好細??咩好細??年紀細?

C同事:係呀??咁你係咪好細咋?

我:好細….細到點先?

C同事:88年囉…

我:下?!88年…..唔係下??我個樣似88年定我講d白痴野似88年

C同事:個樣似呀…..咁你係咪88年je?

後面哥d唔使講啦…..我梗係行黎行去認叻啦~



無錯…噚日alex ieong係我度留言話呢首好聽……我極度同意….之前我都好想post…不過我係youtube搵黎搵去都搵唔到….今日終於俾我搵到喇~ [youtube http://www.youtube.com/watch?v=-AdjjPYF8e8&fs=1&hl=zh_TW&rel=0]

發覺這世界永遠太少空間
因此花一天支配一切時間
發覺這世界永遠太晒心機
因此花一天思索一切道理

消失太快 捉得到太少
因此花一天感覺一切是愛
茫茫人海
或有幾多漂泊與淹蓋
人人尋找愛
或有幾多爭鬥與比賽
越覺得剩低幾多未變的愛

慢慢地合作新詩
靜靜地同床午睡
再發現歲月換來幾次厭悶幾多親愛
有各樣劫災 和充滿意外
因此我要努力繼續能戀愛

慢慢地邁向聽朝
靜靜地懷念昨日
再決定今天只要相信愛
叫皺紋散開 喚青春歸來
因此我喜歡花一天感覺一切是愛

發覺這世界永遠太少深刻
因此花一天改變一切習慣
發覺這世界永遠太多蹺蹊
因此花一天擁有一切運氣

消失太快 捉得到太少
因此花一天感覺一切是愛
茫茫人海
或有幾多漂泊與淹蓋
人人尋找愛
或有幾多爭鬥與比賽
越覺得剩低幾多未變的愛

慢慢地合唱K歌
靜靜地同遊網上
再發現歲月換來幾次厭悶幾多親愛
有各樣劫災 和充滿意外
因此我要努力繼續能戀愛

慢慢地邁向聽朝
靜靜地懷念昨日
再決定今天只要相信愛
叫皺紋散開 喚青春歸來
因此我喜歡花一天感覺一切是愛

喜歡花一天跟你一切是愛


(我都超級鐘意呢首歌架!!我晚晚都會聽住呢首歌入睡…..覺得好舒服:]…..所以post係度同大家分享….eason既今天只做一件事~) 



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-12日~

沒有留言:

張貼留言