2010年11月8日 星期一

My happy happy birthday 2010---Part 1(海鮮邊爐篇)

Fuxking Monday呀…..今日爆勁多野做…..嚇死人……d人又奇奇怪怪…..攰死我喇….我今晚要搵d好食既野氹番下自己先…….好開心~星期六無得去燒烤….改左星期五再燒…..好開心~~希望唔好落雨….腸仔同雞奕等緊我架:]……我諗我以後都係要學下唔好食到咁飽…..噚晚飽到差d訓唔著……..不過噚晚個夢好搞笑….發到同毛寶同fingg去左香港睇電子版清明上河圖….哈哈~



記唔記得前排我係度講之前岩岩秋風起….同媽媽同毛寶打了一次海鮮邊爐既…..依家先post d相出黎…..海鮮邊爐呀…諗起都想食



好乖呀….哥日我負責洗蔬菜….d海鮮同之後食完既碗筷都係毛寶洗架~媽媽可以休息休息~



呢日我記得喇….係我請既….仲係我逼佢地為我預祝既生日派對…..哈哈…..介紹下有d咩野食先……重點係我地終於再搵番哥個蕃茄湯底既湯包喇~…….由上至下數….哥日有:兩隻蟹..三隻勁好食既大蝦….一堆蠔…九隻象拔蚌….三隻鮑魚….九隻扇貝…..一盒肥牛…一盒羊肉…娃娃菜…冬瓜…粟米仔…金goo菜…..


飽得岩岩好….d野無預多…無預少….全部食哂…無0徒野~食咁多海鮮既邊爐…我都係出左四百五十蚊咋~抵食~呢餐就係我第一餐既生日宴~







今日想再post一首我好鐘意陳奕迅既歌

朋友已走 剛升職的你舉杯到凌晨還未夠
用盡心機拉我手
纏在我頸背後 說你男友有事忙是借口
說到終於飲醉酒


情侶會走 剛失戀的你哭乾眼淚前來自首
寂寞因此牽我手
除下了他手信後 我已得到你沒有
但你我至少往後 成為了蜜友


閉起雙眼你最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰
感激車站裡 尚有月台能讓我們滿足到落淚
擁不擁有也會記住誰 快不快樂留在身體裡
愛若能夠永不失去 何以你今天竟想找尋伴侶


誰也會走 剛相戀的你先知我們原來未夠
借故鬆開我的手
藏在貼紙相背後 我這苦心開過沒有
但試過散心旅遊 如何答沒有


閉起雙眼我最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰
感激車站裡 尚有月台曾讓我們滿足到落淚
擁不擁有也會記住誰 快不快樂有天總過去
愛若為了永不失去 誰勉強娛樂過誰
愛若難以放進手裡 何不將這雙手放進心裡


時間會走 剛失戀的我開始與旁人攜著手
但甚麼可以擁有
纏在那頸背後 最美麗長髮未留在我手
我也開心飲過酒


(我好鐘意呢首歌架….每一次佢一唱:閉起雙眼你最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰……..就覺得呢首歌好正!eason真係好犀利~)







報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-13日~

沒有留言:

張貼留言