2010年11月17日 星期三

My happy happy birthday 2010---Part 3(同事們Singing Bean篇)

今日個好high既情緒稍稍回落番…..唔代表我唔開心喎….係無噚日咁high je~今日成個人都好懶洋洋……唔想郁…..可能係涼涼地既關係(其實熱辣辣定涼浸浸….我都有我懶既藉口)……可能係因為噚發夢見到爸爸既緣故…..夢入面見哂我地一家三口…..佢既氣息超好….不過我醒番好介懷佢同我講話:無呀…咩都收唔到呀……………可能係咁…..心情稍稍回落…………………………..



第三個生日飯局…同公司d同事們食飯~





去左觀光塔間singing bean食飯….不過得好少野食….pizza呀…意粉哥d咁樣….不過都幾好味既….最衰佢d侍應既態度懶散….激到我呀…




好開心…今日呢個生日蛋糕係waiwai親手整架….不過….見唔見到個名牌呀….係我….毛寶…臭男人三個一齊架囉…..慳皮…佢地兩個生日都過哂…


我地仲笑佢不如下年整一個就慶祝哂全部人啦…哈哈….超勁呀…呢個係一個籃莓雪糕蛋糕…仲要係朱古力脆皮….痴線架!!!!點整架….仲要好好味tim!!!!!



一個壽星仔+兩個過氣壽星仔~




就係呢個犀利既女人整俾我地架喇~多謝waiwai~好好味呀~




我先係主角黎架…..哼~~~~~~~




唔知親手整既蛋糕會唔會特別靈既呢??希望我地三個既願望都會實現~




呢條女踩我場!!!係我個生日會上面仲有生日禮物收!!!




到我收禮物喇….emi送我想買好耐既Jill Stuart既胭脂


好靚架~~~我超鐘意佢個掃~多謝emi



ada就咁岩又係送呢個牌子俾我..係潤唇膏


多謝ada~仲有個化妝盒送…真係好靚好少女呀~用左我真係覺得自己好似公主呀~(嘔)………….



仲有小貞和elsa的外置hard disk….超有用~仲有個雞雞貼~我依家用緊~


另外sa外加這條手鏈給我~多謝貞貞和sasa~



仲有mina~知我成日用~送我高級電鬈睫毛棒一支~謝謝妹妹




仲有呢樣意想不到~我第一次收到~Twins澳門站演唱會~


多謝小i~waiwai~仲有阿賢~~第一次收演唱會飛做生日禮物~~真係估你地唔到~~~超驚喜~~~Twins既歌真係陪住我成長(講到自己好細咁~)







唔………

依家好似有d矛盾tim…..

一方面我好想時間行快d…可以俾我望到去旅行既時候…

另一方面……我又想d時間行慢d

因為….

我依家仲可以講:我同爸爸點點點…..咪三個幾月前既事囉…

我同爸爸既回憶…….仲可以追溯番幾個月前既野…

我唔想時間行得太快…..令我對爸爸既回憶…..越黎越遠

只可以講:我同爸爸點點點……好幾年之前喇….

我真係唔想……你同我相處既時間……隔得越黎越遠

如果有睇我個blog既人…..我真心想同大家講一句

有機會同爸爸媽媽一齊食飯既時候…真係好好把握

因為…我依家只可以…..同媽媽一齊

望住佢張相同佢一齊食飯……. ;]

不過….我依家都仲係覺得自己好幸福

我擁有好多野…..包括快樂

雖然缺了一塊碎片…叫爸爸…

我寧願唔要加人工…..唔要依家我所享有既物質

換爸爸番黎….但我知唔得….

所以我會活在當下….珍惜我依家有既:]



噚日我講一個男人等一個女人三年係癲既….

都有少少回響喎哈哈~(少少je)

睇黎大家都可能等緊一個人咁……

點解我會話癲既……

因為我之前試過等一個人等左一年零八個月

我好知當中哥種滋味…..真係好難受….

所以…佢比我等得仲耐……….真係能人所不能

所以王祖藍….你好勁….證明你真係好愛呢個女仔

佢仲話…..佢開始留意呢個女仔….係一次教完佢廣東話之後

發現佢個袋裏面袋住既…唔係化妝袋..

係……..一本聖經(王祖藍同李亞男都係基督徒):]



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-4日咋~~~~~~~~

好緊張呀~~~~~~~我要食好多野~~~~~~~~~~

聽晚好開心呀~~去食大閘蟹~~~

又係…….等我報告~

不過應該去完新加坡先報導到喇~

沒有留言:

張貼留言