2010年11月10日 星期三

10天大的小青蛙

噚晚我自己玩玩下電腦有d唔開心…..所以坐係電腦前面流左幾十粒眼淚……搞到我噚晚連12點20分陳豪既通天幹探都無睇就訓覺覺…….直到今朝都係咁低落…..所以獎我自己今朝開會食左個麥叔叔….其實都係藉口….係我自己想食……但係唔知點解今朝做野哥時好暈……..但下晝番屋企食完野訓番陣又無事喎….好神奇~好彩依家心情無事變番靚je~今日八佰伴VIP day….我一d都唔恨去….只係希望VIP day可以帶走我地哥d熱情既客~~~結果~~d人梗係鐘意買野多啦~~



又係小青蛙喇~第一次見佢係出左世7日…依家多左3日…出左世10日喇~


相差三日有無大個女到??我話有…但毛寶話我係傻既




又偷影佢隻腳仔…小朋友d腳仔真係好得意


好似疏蕉仔呀…哈哈…有個fd仲變態….佢話好想聞下bb既腳…傻架囉



細粒到連條片都飛埋出黎~唔知點解咁鐘意側埋一邊訓~




好鐘意睇佢爸爸抱住佢….因為…小青蛙好細粒…王子好大粒……


個畫面真係好搞笑!!



個樣係咪訓得好舒服呢……過多一陣….小青蛙你就知!




之後就係俾人嘈醒…..要沖涼!!好慘呀…喊得好犀利呀…*3*




俾人抹緊身既老蚊公……睇下佢個樣…好kawaii~




我都唔明點解呢粒小朋友既樣可以咁趣怪既~


依家無見佢兩個禮拜喇~一定大個女左好多啦又~







okok~另一首我又鐘意alex ieong都推介既歌~ [youtube http://www.youtube.com/watch?v=l5mhsTdR4l0&fs=1&hl=zh_TW&rel=0]

送過你一剎 透明
也送過你一串 蛻變
我送過你一片 藍天空
或者未來難做到 更完美

梧桐將秋色 無私的給了多壯闊的地
然而想不起 剩下什麼給你
薔薇將春光 如一的給了最細緻的味
從此想起 遺憾不應給你 為何不捨不棄

送過你一次 旅程
也送過你一個 世界
我送過你一切 舊記憶
或者目前沉悶得 接近死

梧桐將秋色 無私的給了多壯闊的地
然而想不起 剩下什麼給你 薔薇將春光 如一的給了最細緻的味
從此想起 遺憾不應給你
懷疑不應一起

幾多想送你 最後送不起
或者只交得出勇氣 為你

悠然的秋色 是否欣賞過都會有點膩 然而想不起 剩下什麼給你
明媚的春光 是否不可以年年無限美
從此想起 遺憾不應給你
為何不捨不棄
懷疑不應一起
不應一起
(其實唔應該諗有d咩俾到對方….或者根本咩都唔需要…..有時既野….好似我噚晚咁樣…..都係需要你攬住我就開心番….我覺得兩個人係埋一齊只係需要咁樣….並唔係話要俾d咩物質….或者要做到最完美……不過呢d都係我個人既見解……同埋呢首歌真係好好好好聽~eason好正~)



報時:距離新加坡肉骨茶之旅仲有—-11日~

沒有留言:

張貼留言