2013年3月4日 星期一

與小青蛙的游水約會---浪淘Wave

我番來咯~~我噚晚6點幾就番到澳門……好慶幸揀左4點幾機番黎….因為番到屋企仲可以執下野又玩下~仲可以休息得好d~不過無用~今日做野d野多到呀……用恐怖黎形容都不為過……慘慘;[……….遊記呀….我盡量啦~我未有毛寶d相呢~大家一齊幫我催下毛寶俾相我啦~(呼)



舊年暑假時….大家約左小青蛙一齊去COD入面既Hard Rock Hotel既浪淘Wave一齊去游游水~食食野~~~位於酒店三樓~有pool side bbq……有得游水~又有野食~






不過加埋一都要成300mop一個人….都唔平呢……而且野食都唔算多~唯一好處係任食囉~






佢有d海鮮BBQ既…不過味道同新鮮度都………………………..





估唔到最好食係d泰式醃粉絲囉~~~




甜品賣相ok~但味道一般啦~




不過旨在係同個小朋友黎玩下囉~~小青蛙又出場~~





點解你咁唔開心既~~~~明明送左白兔仔俾你喎~~~~

小青蛙:毛寶~你做咩搶我件泳衣呀~



哈哈~~之後叫佢笑先笑番~~~~




很乖~自己飲奶既小朋友~




食飽飽就齊齊出發換泳衣喇~~~





有人有hello kitty水泡用呢~~幾開心~




俾大家睇下個泳池先~~扮做沙灘添~有沙~


放心~為免引起大家既不安~呢度唔會有我泳裝照~



bb初落水~~~~(唔小心影埋人兩點添XD)




點知….佢超驚…..劣到即刻上番水…………………………..哈哈~





又俾毛寶惡搞~希望你下次夠膽落水玩啦~~~~~

不過話實在….成300蚊黎游一次水真係唔抵~~~d野又唔好食~~不如去是但一個泳池游完水去食番餐好既好過~~~~~~




報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-95日~(雙位數了~)
得番一個報時器……嗚嗚嗚…
工作很累呢~
希望今個禮拜出到遊記啦~

沒有留言:

張貼留言