2013年3月18日 星期一

台北喪食自由行之旅2013-02-28第二天Part 3(早晴晚雨)

這個星期一…又由天堂回到地獄….感覺真差….好攰呀….搞到我有少少頭痛添….;[ …..呢個星期六日都係暴飲暴食中渡過~~星期六諗住去試下氹仔車仔麵~點知夜晚先開的~所以去對面喜蓮求求其其食左個鹹牛肉芝士飽…..毛寶話想去黑沙玩喎…我話咩都無準備….佢話要準備d咩…..帶個口去食野就得喇喎…….我話:咁都叫去玩咩????…..所以就去左黑沙肥佬燒烤~今次整得好正~~因為無乜人~佢慢慢燒~~~點知因為一個誤會…哈哈…中午食左…三餐~恐怖~之後又去同小公子玩~~太可愛喇佢~遲d post相~夜晚在杯家吃飯~~~星期日超乖~~在鮮味市場買了壽司和三文魚回毛寶家吃~之後就在乖乖的講行程了~超乖~夜晚去同家人食飯~補祝表姐生日~



2013-03-01
Day 2—-Part 3(台灣台北)

wakakaka~又行左一輪誠品~~又到食飯時間(根本整天在吃吃喝喝~)…晚餐同毛寶吃上次同媽媽食過極級推介的胡同燒肉~~~地址:台北市大安區敦化南路一段161巷17號….電話:(02)2776 1575………佢有好幾間分店的~可以上網睇下~網址:http://www.hutong.com.tw/….呢個時候下著密密的雨….個肚勁餓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






濃濃中國風~~但吃的是日式燒肉~~~~


只有兩張檯同一排吧檯…想食真係一定要訂位~~~因為真係好爆的~~~我都係早一個月前訂左位呢~~~~我留左澳門電話…佢到左哥日仲有send sms提我訂左位~好好~仲有一個貼心服務就係~~有locker擺野~可以食得輕輕鬆鬆的~



上次講過…佢地d服務員超忙的~帶位聽電話落單準備食材簡單調味整飲品收拾換網洗碗全部都係佢地做哂!!!!!





平時烤肉咪俾好多醬汁你點既..佢呢度只有青檸~原因應該係對自己d肉好有信心先會咁囉~~~~~~~佢地換網頻率超高的…..一餐飯應該可以換10次網以上(因為會影響食物同埋太多燶野痴係網都好難洗~)




食烤肉飲梅酒有很怪嗎??哈哈~~我很喜歡他們的球體冰~~好靚~~~梅酒NT140=37.3hkd…..價錢合理~




呢個真係不能不吃!!!!!!喜生食的朋友一定要吃!!!!!蟹膏生干貝NT220=58.7hkd…..超級鮮美…上次我跟媽已經吃得津津有味!!仲添食左一次~~~所以今次特地推介毛寶要吃吃~~~~毛寶吃後:wow~好好味呀~~~~~~~生蟹膏跟干貝的配搭真的真的真的很天衣無縫呢!!!!




澳洲和牛厚切牛舌NT680=181.3hkd…食哥時無計到…原來都幾貴喎…..唔算太多粒….但認真的說…..呢個厚切牛舌真係不能用言語形容的好吃!!!!入口好像會溶化的~~





草蝦6隻NT220=58.7hkd…..巧巧吃~蝦肉彈彈的~




鹽蔥牛五花NT260=69.3……只吃肉很好吃~再自己加蔥後…..我平時唔食生蔥的….但加起來…原來係咁好味的~~~~~~






我地都有叫菜的….就係圖片所見白色的椒鹽杏鮑菇NT120=32hkd~~好搞笑的…只需烤一面….你見到佢烤到有水出就可以食喇~~~好好味~~~




我問佢有無花枝….原來呢度係叫做冰捲NT240=64hkd……我地第一次烤…烤左30秒….點知佢話:兩面都係烤10秒就可以吃了~~….我:下..那麼快???…..店員說:其實這個可以生吃(奸笑)……..wow~~~烤10秒~有一點微熱~很好吃~….但生吃都很好吃的~~~~~~正呀~~下次去一定再叫呢個~~~




特選雪花牛小扒NT300=80hkd…….巧巧吃~(我地真係食好多牛呢~~)




味增特選豬小排NT160=42.7hkd….我推介毛寶食~…..毛寶咀裏說好…我知佢係湊合著我吃的..因為去烤肉佢點會食豬……..食過之後~佢都話好吃呢~~~~~不過呢個幾難烤好…因為佢有味噌調味…..好難睇佢熟未….亦好易燶…這個時候最好請你就近的店員幫你看一下下嚕~~~~~(佢地好鐘意講幫你看一下下囉~~kawaii到~~)





哈哈~哈哈~呢晚食左NT2838=756.8hkd~~~有進步呀~~上次食左成千蚊的~~~好叻呀我地~~好好味呀呢度~~~店員又超有禮貌的~~大愛~~~毛寶都話好好味~~~下次再去台北都會食~~




哈哈~哈哈~雖然食完烤肉je~無話唔俾再食燒夜架~~~飯團的口味超棒!!!明太子龍蝦!!!鮭魚鮭魚卵~~~飯團迷必食!!!超正!!!後面的7仔溫泉蛋簡直是驚世傑作!!!!!NT99=26.4hkd….3包呢!!!!!!!!1包仲要有兩隻係入面……即係1包8.8hkd…1隻4.4hkd…..真係很好吃呢~~~蛋白仲有調味的~~~~跟日本的一樣好吃~~但價錢平一半呢~~

試過將隻蛋放入熱湯….浸一陣食…..會真的變流心呢~~巧巧吃~~



是日戰利品~




要講下我係’0416x1024間搞鬼鋪頭買左d咩先~~~真係好吸引呀~~~細細張既係澳門通貼~~超可愛~~~大的那個是明信片…..公仔也未免太靚仔~~~~留番下次寄~~見到都開心~~




hehe~這個很像我~~齊蔭寶寶~我買佢黎陪我去冰島的~好可愛~




之前叫大家估我買左邊隻公仔…我揀左呢隻麥叔叔造型的~~因為我很喜歡食麥叔叔~~~弊喇~~~好多公仔要跟我去冰島喇~~~~~~

之前哥篇blog只有kapobaby同kennis兩人估中呢~你們真知我心~~~~



hehe~知唔知呢個係咩呢~~~係枕頭套呢~~~~我都說我喜歡花生造型的~好事花生(普通話諧音好事發生)….訓落去就知會有好事發生囉~~~




仲有買左個超可愛造型的袋袋~






我今日想講我另外一個怪癖…
就係…我好鐘意用我個手提睇未來一週天氣預報~
唔只睇澳門……
香港..日本東京..法國巴黎..瑞士蘇黎世..捷克布拉格..台灣台北….
一d我去過或者將會想去既地方..
我都會一齊睇埋~~
想睇下世界各地天氣係點~
仲一日睇幾次~
但係….睇完又關我咩事???
wakakak~
夠怪未??



有誰像我三月尾都未拆利是既~
請舉手~
媽媽見到我的一堆利是:好野喎..今年d人有貨喎..利是都唔拆喎
我:~~哈哈~~唔係呀~~我無哂錢喇…但係…我真係好懶呀~~



報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-81日~
叫做寫左英國大概要去咩地方啦~
安心d~
冰島就交俾你喇毛寶~

沒有留言:

張貼留言