2013年3月7日 星期四

七公子的早餐會

不爽事持續升溫……..有無理取鬧既人…..亦有不負責任既人…一句忘了….乜事都無~無痛無癢~……..耿耿於懷的…..可能只有我一個……可幸係今日人潮終於正常番少少咁多….不過聽日係三八婦女節…….死0靚仔又放假…..我不敢想像明天



好正呀~~~有一次….唔知點解……老屈了貞貞請我地食野呀~~~講講下~~我地仲約左出黎食早餐添…….華…大佬…有幾耐無約過人出黎食早餐呀…番左工都無試過咁……但係….我地哥日就好似讀緊中學咁……嘻嘻哈哈咁一齊食左個早餐~尤其係我同朗啦~一齊著制服~感覺更似番緊學……..我淨係記得哥日我地d笑聲簡直係大到就黎震碎水M d玻璃~~~~~~希望再有機會七公子一齊食早餐啦~(因上次杯子待產~無黎~)…….應該問~~貞貞你幾時再請我地食早餐呀???哈哈~多謝貞~



一路食…一路諗起當年……中學時…約同學係水m做功課和溫習的情景~~~真的很青蔥的歲月呢:D




不爽的事確實有很多….
我有氣餒過~也有想放棄過~
不過工作就是如此~幸好我們的人事關係不算太複雜
我不再寄望什麼……..
但我仍會把自己的工作做好~
做個負責任既員工…..
不為什麼~只為對自己負責~



今晚放工無飯吃~
獨自傻傻的跑去尋找麥叔叔的慰藉…
我一口一口地把新鮮的薯條塞入口中…
就像把我的不快一口一口的吃掉….
填飽肚子後….心靈也不那麼空虛了~
(好嘔心呀~~~呢段野都唔似平時既我~~~~)
我食左個豬柳蛋漢堡餐…仲要加多兩隻脆香雞翼~~~
華~~~正到呀~~~~(說好的減肥呢?)
咁岩線~出到呢篇post我今晚也剛好吃麥叔叔呢~
真有緣~



唔知你地每一日最享受既時光係幾時呢???
我最享受的時光係….
每一晚…..坐係床….
寧靜的收看12點重播的仁心解碼~~~
堅好睇~之前播已經好鐘意睇~~
因為方中信蔣志光黃浩然3個加埋既喜感太重~~
擦出既火花超正~~我喜歡~
唔怪得重播啦~原來下個禮拜做仁心解碼2呢~
不過已經無左黃浩然……有點失望~


報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-92日~

沒有留言:

張貼留言