2013年2月27日 星期三

我們的深夜食堂

唉~今日放工又去左睇巢醫生……約佢5點半等後補…….七點三先睇我囉………又差唔多等左成兩個鐘…..都唔知點安排時間….其實咁等我真係覺得好浪費時間……………好彩今次窒少左我…叫做補番數囉……(係窒少左呀下..唔係無窒呀)……又一堆藥….又715蚊………唉~



哈哈~~自從睇左漫畫深夜食堂之後~~就成日好想澳門有一間深夜食堂~~~~~我就當左新口岸既味藏日本料理係我地既深夜食堂喇~~~ 原因一:因為佢有吧檯坐~


但缺點係佢唔係深夜開的~




原因二:因為佢有某d深夜食堂我地好想食既野~~~…其中一樣就係三文魚茶泡飯~~~當時係夏天~~~食到汗都出埋~~~




仲有豚肉定食呢~~~~~




我超級的喜歡吃他們的燒飯團~~~~~~~~~脆脆的外表~~內裏軟軟的~~好香呢~~




同埋佢地d餃子都係一等一的好吃呢~~~毛寶說佢最愛小上海的鍋貼…另外就係味藏的餃子呢~~~~~~~




另外一次我仲試左佢個咖哩豬扒飯~~份量十足~超好吃~~你們的深夜食堂在那裏呢??好想知道~~






死啦~
我係咪痴左線呀….
我噚晚狂聽dear jane d歌呀…仲好想買佢地隻碟呀
我係咪唔正常呀…….
又眼甘甘望實dear jane個主音tim….
流口水…….
點解佢咩髮型都咁好看既??????
其實佢個髮型同布志綸差唔多…….
到底我真係覺得佢地有型….定係我好鐘意呢類髮型…
導致我覺得佢地好看?????
其實佢地d歌幾好聽喎~~~



哎呀~~~~
今晚係修頓球場(係咪有個咁既球場呀??唔知有無記錯…)
Mr.會落場打慈善賽呀!!!!!!!(藍球)
勁想睇布志綸既英姿呀~~~~~~
狂迷會有送飛呀……我都好想過香港睇…
但係….我聽日飛…..睇完番黎澳門都唔使訓啦…
點解呀….點解呀…
我又和布志綸緣慳一面了…………..(哭)



報時:距離台北喪食之旅2013仲有—-0天~~~
報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-100天~~~~(越黎越近喇~~)
其實我都差唔多執好野架喇~
因為我分開三日執的~
好彩今次去唔係好多日~唔多野執~
不過依家開始掛住媽媽添……
我會努力的玩~~食到肚滿腸肥咁番黎架喇~~~
要想我0我~

沒有留言:

張貼留言