2013年3月28日 星期四

仔van生日會2012

我巧簡動呀~~~~終於放復活節假了~~~~~經過今日呢個艱辛的一天~我會巧巧的珍惜這四天公眾假期~~~~~~~~~夜晚放工同媽媽去左食金爵~~因為巧耐巧耐無鋸扒~~其實唔係話特別好味既~~不過好耐無食呢d舊式西餐~~得閒食下都唔錯既~~~



舊年8月…我同毛寶同貞同仔van大家約左出黎食飯呢~~









地點係回力既中菜廳…..好騎呢呀~~不過ok好味架都~但好似話依家成個回力都執左囉~





其實呢日特登約出黎係因為仔van快要生日囉~~~我地為佢預祝生日~~~生日蛋糕係傳統的紙包蛋糕呢~~~wakakakaka~











送左d小禮物俾佢啦~~~~~






希望每一年都可以同呢個開心果慶祝生日呢~~~~*3*








哈哈~~
前幾日有人讚我寫哥個”法國瑞士塵世美之旅”寫得巧用心~
比之前的更用心~~
搞到我好high先~~~~~
hehehe~唔好話我自誇~~
我都覺得自己寫得巧詳細的~
哈哈~~有興趣請去左邊分類欄找找~~我有好幾個的旅遊blog大家一起分享~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-71日~

沒有留言:

張貼留言