2013年3月15日 星期五

台北喪食自由行之旅2013-02-28第二天Part 2(早晴晚雨)

噚晚老天爺爺真係有聽到我既禱告呀~~~今日星期五可以同朗公子有一個happy friday~~~~不過好景不常有~~~令我很珍惜這兩天~~~下個禮拜又要番去原來個counter度lu~~~~~加油呀~~~~~不過呢個禮拜有d變化~令人感到番工時間過得快d~~都好既~因為咁又到左星期五喇~



2013/03/01
Day 2—-Part 2(台灣台北)

之前上網搵d唔知咩資料時無意之間發現中山站附近有間鋪頭賣d超得意既野~~叫’0416x1024…..地址:台北市中山北路二段20巷18號….網址:www.hi0416.com…食飽飽米朗琪就過去行下~(係附近)







望到佢d公仔就覺得開心心囉~~~~~






老實講…..我上網睇人地blog話…裏面唔可以影相的….於是我只好偷偷影….(偷偷影也是不對呀~)….有好多野賣架~衫呀~公仔呀~生活百貨等等~~目不暇給~





d公仔超得意呢~~~我仲忍唔住買左個~~諗住帶佢去冰島旅行~~唔知你地估唔估到我買左邊隻呢~~~




巧有感覺~~




等我仲係度偷偷影….點知人家是挺大方的~主動邀請我同毛寶跟屋仔內我同毛寶都超欣賞的一隻公仔影相~~~係咩呢~~




救命呀~~呢粒瘋花生好精彩呀~~~~~我同毛寶都睇左佢超耐~~~~面部表情太精彩了~花生造型既公仔都係咁得意~~咁討喜~~





佢d野太得意~~搞到我係呢度都有斬獲~~~仲有另一間分店的~給大家參考參考一下….如果大家同我一樣鐘意d樣樣衰衰既公仔真係唔好錯過呢間~~





之後又搭捷運南港線去到忠孝敦化站….mark左幾間心水鋪頭行下….點知…..一係執左…一係我就懷疑個地圖係唔岩……..本身都讚緊本書幾好…因為佢個書皮可以拎開變做一張啤左膠咁既地圖…幾方便…..最弊一去到忠孝敦化….想睇既野唔係執左就直頭無呢間野…..你火唔火先….你本書2013年1月先再修訂再出…..有乜理由有好幾間野都執左??到底有無再睇過係咪有呢間野先印出黎???????????????????????



假行完一輪之後就去買糖村~買我們都很喜歡吃的牛軋糖~地址:台北市大安區敦化南路一段158號….最好味都係原味~~~今次去仲出左草莓味~好想試~不過呢隻口味貴d…又唔知好無味~所以無買~





行黎行去行到攰~就要坐下食下野~我上次去台北食過一間叫永康15既冰館係永康街度..依家好似執左…仲改埋名叫Ice Monster……地址:台北市大安區忠孝東路四段297號




好似成個形象都改哂!!!





勝在坐得舒服左~






新鮮草莓綿花甜NT240=64hkd…..華!!!挺貴呢!!!!比起之前更貴!!份量都幾足既….有雪糕又有豆腐花(唔知點解配豆花)….不過冰係士多啤梨冰再加草莓汁…….以前係牛奶冰加草莓汁…..分別很大呢!!!!全都是士多啤梨味咁樣好唔突出!!!!!!





本身諗住叫一個兩份….毛寶話想試埋另外一個….花生鮮奶綿花甜NT200=53.3hkd….完全諗唔到毛寶會叫呢個口味..佢解釋係:因為我見係鮮奶…好想食牛奶冰…估唔到佢花生得咁緊要完全食唔到牛奶味淨係食到花生味…..重花生味既程度就好似食到成口花生醬咁…………………謝謝解釋~…….唔知點解又會配一兜湯圓既物體….而且超甜的!!!




總括黎講…冰既種類唔多……只有士多啤梨…芒果..花生咁樣…..而且價錢比之前貴成10幾蚊hkd…但係仲要無以前咁好味~我下次唔會再去食lu~






唔知係咪因為今日係星期五既關係….
食得超級超級的癲~~
一放工超肚餓~~換好衫行行下街…
見到小學必買既街邊炸雲吞阿叔~~~~
3蚊4粒雲吞~~好懷念~~
之後試左間拉麵叫鬼丸~唔錯~~
行多一陣去左艾菲兒食炸薯條同甜品…(嗝~)



我巧羨慕叻哥呀~~~
我也好想遊世界呀~~~~
我好想去悉尼的fish market食生蠔呀~~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-84日~

沒有留言:

張貼留言