2013年3月25日 星期一

公子才藝日

今個週末好似無咩野做過咁…..不過其實我都好忙的….因為媽媽上個禮拜去左旅行週末哥兩日有3餐玩煮飯仔的~~~好開心~~~仲為我既作品影左d沙龍~遲下獻醜~~~~~hohoho~~一個比較多野做得黎又感到算係舒服既星期一~~~(不過個膊頭仲係好痛呢~)…好開心噚日媽咪番左黎喇~~~仲帶左好多既台灣美食俾我~~~~吃吃吃~~吃吃吃~~~



wakakaka~呢日約好…上朗公子屋企….等朗公子親手泡咖啡我地飲….(朗公子好喜歡飲咖啡的….仲有報初班中班學飲咖啡和沖咖啡…可謂係七公子中既陳豪!!)…一上到去~已經set好哂野等我地喇~~






首先朗公子為我地沖一杯:Green Tea Latte~~~~奶~綠茶粉~~再攞去打泡泡~






wow~~~仲要用懶懶熊既杯裝住~~巧吸引呢~~~~好香呀~




各人都搶住要同懶懶熊Green Tea Latte合照一番~~~~






朗公子見反應熱烈~加推焦糖咖啡~~~








再加埋焦糖係面~~wow~~~果然係七公子陳豪呀下~~~




貞貞那天的才藝表演係佢係屋企整左d又靚又好味既糯米糍呢~~~~~~




毛寶再發揮佢既藝術天份~~~~擺得好靚呀~~~好似出面食哥d甜品呢~~~




我和毛寶的表演項目就梗係ukulele+唱歌啦~~(事實上我淨係負責唱的~~)…可惜另外三位公子唔得閒黎啦~~~不過公子們真係多材多藝囉~~~~~~






哈哈哈~~
我上個禮拜四終於的起心肝拆左利是喇~~
有成6xxx呀~~不我懷疑有咁多係因為..
我連生日d利是都未拆又撈埋一堆~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-74日~
咦~我地有好多野未訂喎~~~~

沒有留言:

張貼留言