2013年3月21日 星期四

台北喪食自由行之旅2013-02-28第三天Part 2(陰天)

要放鞭炮呢~~今日係2013年第一日人流明顯減少既日子~~希望keep住keep住架~~~~~~嗚嗚嗚~媽媽噚日去左旅行~得番我自己一個人~~~~~~今晚自己煮餃子食~叻女呀~~~~~~~每一日都咁攰既~有無得抖下呀~~~~噚晚偷左懶無寫blog~出左街食飯~目的係聽我人生第一次俾人sell保險……不過佢都唔算太hard sell既…因為我都好怕保險d人煩住我….個feel都唔錯~~~~有感自己年紀有番咁上下…..係時候要搵d保障~



2013-03-02
Day 3—-Part 2(台灣台北)

放低左d手信之後就出發去行西門的紅樓劇場~第一晚黎到時都有去架唔知大家記唔記得~呢日係星期六~佢逢星期六日14:00-21:30紅樓外都會有創意市集~仲話每個禮拜既創作單位都唔同~咁咪去行下囉~唔算太大~但都幾好行~







有d都不錯看的~有一間賣自家製銀器我覺得幾靚架~仲可以即場幫你刻野~可惜佢無我想要既圓形銀牌~




我係呢檔度有收獲~~買左條手繩~~幾平~好似40幾hkd~同我之前戴緊哥條差唔多~





跟住隨後就去左天母區……天母無捷運可以去到…我地係西門捷運搭南門線去到台北車站…再轉淡水線去到芝山站……搭左NT110=29.3hkd的士先黎到天母的…….為咩…就係天母個跳蚤市場/創意市集….地址:台北市天母西路1號天母廣場…..網址:weekendtianmu.blogspot.com…….



話一邊係創意市集..一邊就係專賣二手野既跳蚤市場….聽落睇落都幾好幾大咁……..點知…………………….創意市集唔見特別大貨品唔見特別靚….可以用..老土形容……..另一邊既跳蚤市場….d貨真係…………………………………..完全唔建議人去(你可以唔信我)……本書點解會推介人去架????????????????????????唔係為左填滿本書呀下????????仲要我浪費來回NT220的士錢…..好彩那天我用左台灣觀光局送既一日捷運通je…唔係就蝕q哂!!!!!!!!!!!!!!!!!!我唔會再黎呢個市集!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






番到西門町買野洩洩憤!!!!!!哈哈~我買左對新球鞋呀~要黎著去冰島旅行的~(因為毛寶話叫我買對好d既鞋去旅行喎~)….NT1800=480hkd….有比港澳平嗎?




仲有呀~之前咪講屈臣氏咪有減價既?????仲有個推廣就係….3月女人月喎~~~跟住我就見到我用開既呢隻sofina美白防曬…….日本賣310hkd….澳門賣280mop……台灣呢度買第二件又有38折囉!!!!!!!!!…….買兩件第二件38折後總其NT966=257.6hkd…除番開……一支128.8hkd咋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!比我平時買平左151.2一支呢!!!!!!天大既喜訊呀!!!因為我一路用開~覺得唔平…..但又好好用….本來以為係台灣造….但望一望..都係made in japan的!!!!!買左兩支後唔對路……實在平到痴線…再走番轉頭買多兩支!!!!仲平過日本哥下先恐怖!!!

呢個收獲我係最開心~~~亦當係最大收獲~補番我地之前行天母市集既不滿~



hehe~放低戰利品~我地就出去食晚飯~呢晚係去師大夜市呢~~~搭捷運至新店線台電大樓站…出3號出口~地址:台北市師大路至龍泉街一帶


本身諗住去輔大夜市…但係佢實在有太多長龍店…我唔想排太耐隊呢~~師大夜市除左有食的~仲有街行~~超多的時裝小店好好行~



唔好講~食左野先~聞到超臭~~好野~~好耐無食臭豆腐喇~~~臭臭~





每份NT50=13.3hkd….有5大舊~~加辣超好味~~~




我都話本書d料唔update啦…..人地燈籠加熱滷味搬左佢都無天新地址…….




巧多野食呀~~~




首先你揀左料先….之後就將你d料放係滷水汁加熱食~~~加辣的也很好吃~~~呢一份係我既…..毛寶有另外一份…..兩份加埋才NT130=34.7hkd~~夜市才是最抵吃的!!!





食呢個滷味其實最襯係蘿蔔同王子麵~~(台灣某一即食麵~)….不過其實呢度既滷味未算係極品….上次去台中的逢甲夜市…d滷味先係最正!!!!!





我最期待既係師園既鹽酥雞!!!之前我都有講過我最鐘意食台灣鹽酥雞既原因係因為台灣鹽酥雞有落九層塔呢種香料!!!超級的好味!!!!!!!!!!




一份鹽酥雞NT50=13.3hkd….唔算太貴….不過….我買哥時佢話要等30分鐘…..叫我陣間再去攞….點知….我25分鐘番去攞發現…..已經擺左好一陣子……唔再熱…亦因為佢焗住佢….令d雞變得唔脆…有d淋….搞咩????上次食驚為天人….我今次真心覺得好難食!!!!




夜市收獲~條頸巾勁抵~減價中50幾hkd~~仲有兩種著法~~~~買左兩對耳環~~好靚~~~另一樣最鐘意去台灣買既野係:隱形眼鏡~~~~~平時係澳門博士倫一對10蚊度….ACUVUE一對要18蚊度….呢度ACUVUE一對只需10蚊!!!!!即我用博士倫價錢就買到ACUVUE了~~~仲有大眼con澳門一對要20蚊~這裏也只需10蚊~~~~~~~~~~~~~~太抵了~~~




噚日有個6歲死小孩幾衰呀..
我幫佢做做下野…佢向我隻手噴口水囉!!!
我堅嬲……
我超嬲同佢講:邊個向我噴口水呀?你有無衛生常識架?學校無教你健教架?
我頂你呀…..佢阿媽係咁意話佢兩野
我雖然係為你服務….
但係唔係你想點都得!!
請你教下你仔女尊重人!!!
臨走醒多佢父母一野:下次叫你個小朋友唔好向人噴口水!!
我唔覺得好好玩囉…生得佢出就要教佢咩叫禮貌!!
我唔信你6歲都仲唔識性!!!依家d0靚仔6歲都精甩鞭
我唔期待你會叫我或者同我講唔該….
但唔該你地尊重下前線服務人員啦…..
我地哥度唔係遊樂場呀…痴線架囉



距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-78日~

沒有留言:

張貼留言