2013年3月29日 星期五

小i生日會2012(~~慶祝第900篇網誌~~)

wow~wow~wow~今日係復活節第一天假期~~爽yy的睡到自然醒~~中午去左食祖兒….點知叫錯哂d野食~~~搞野~~下午tea又約左小公子去玩~~好開心今日見到~~~呢個月常常見小公子~感覺像看她一天天長大~~好可愛呀佢~~~~~~之後在毛寶家埋頭苦幹地排英國的行程~~大約有個型係度喇~~放心哂~~~行程都幾緊密~~之後夜晚去左食鍋火鍋…..佢地做埋呢個月就唔做喇….所以食埋最後一擊…..不過湯底還是令我好失望~食唔番以前哥種味~



yoho~今天要來說說我們親愛的i子舊年的生日會咯~~~~終於d blog寫到去舊年8月d相喇~~~~~~係i子生日前兩天…..貞公子自己整左個生日蛋糕俾小i呢……仲要攞上佢屋企仲要小i事前唔知的……..我諗i子也超驚喜(雖然哥日發生左d蝦碌野~~哈哈~~)….我地係佢樓下一層點好蠟燭先上去….一出現在家門口~就見到這個靚靚蛋糕囉~~







好靚呀~這是芝士蛋糕~i字還是一個音樂符號~(因這秀氣的小姐喜歡彈琴~)




唔知你許既願已實現了嗎??hehe~貞整的這個蛋糕真的很好吃呢~有朋友為自己生日整一個蛋糕給自己係天底下很幸福的事呀~(我記得架~貞都整過俾我架~仲好好味添~)






在i子的正日生日也邀請了我們一起去開生日會呢~:]~去左我一直很想試的法國餐良晨(La Bonne Heure)~地址:板樟堂巷12號AB…(張相曚左小小~哈哈~)




唔係大餐廳~小店~不過氣氛唔錯~



小i之前訂左位…佢俾左下面一層既小空間俾我地~(岩哂~我地咁嘈..仲可以自成一角~)






wow~壽星女太美艷了~未有野食就影下相先~~








貞公子與當時是少女的我




蘑菇燴蝸牛,伴烤蒜蓉多士($88)……wow~呢味前菜也太….好吃了吧~~~~~食的時候是8月….我舊年5月剛去法國…..i子問我法國好味d定呢度好味d…..我:比唔到~~~但係兩個地方都係咁好味~~~~~~~…………我係法國有食過兩種…一隻香草焗…一隻又係燴………wow…呢度整既呢個汁都好正..加上多士同吃~極品~




洋蔥湯($68)…呢個無得講~法國好味d~會唔會呢度既洋蔥同法國的不同?那種洋蔥的香濃度……總不及法國的~




法式脆皮海鮮慕斯餅,橙香油醋汁($126)…..好好味~~~




呢..個….我又真係唔記得係咩喎…..i子你可唔可以話番我知呀??




香燒法國鴨胸伴藍莓汁($188)…巧巧味~~




燒西班牙黑毛豬配法國芥末子醬($148)…這個肉有點鞋~呢個係我出街食飯少點豬肉的原因~




澳洲純黑安格斯牛柳扒配紅酒汁($336)…可另加香煎鵝肝($50)…..牛柳都不錯吃….但沒有令我很華一聲的感覺~鵝肝可口~~~~




另外仲叫左墨魚汁意粉($98)和煙肉芝士蛋汁忌廉意粉($92)……ok~





黎齊野食~所有女仔黎一個大合照~~~好癲呀我地食咁多野~~~~很難得大家一聚~




我仲記得貞當時猛叫問可唔可以食甜品…….眾人向佢打哂眼色…..最後要我細聲提佢:貞…你忘了有蛋糕嗎……….貞真的很傻氣:]………….超喜歡這個cafe free的生日蛋糕~很少女~~很草莓~又不怕太甜~~~~~





我剛剛上個禮拜才跟i子說:哈哈…..你好快就到2x歲生日喇~~wakakaka~(仲學人笑人老…自己其實比佢大~~~~)…..希望每年都可以跟你慶生呀~



哈哈~當時i子將會去一個長旅行…我跟貞想到這個隨行差電最適合她不過~

(出呢篇blog時i子也正在旅遊中呢~~唔知佢會唔會睇到我呢篇blog呢~~)





真係唔讚我自己唔得~~~
睇下左手邊的統計資料~~~
今日呢篇blog係第”900”篇blog喇~~~
唔認叻唔得~~~之前話寫左800篇blog既時候仲感覺神奇..
一個咁懶既人竟然會寫左咁多日記~~~
算係咁啦~~~下嘛~~~
好快就會到1000篇了~~~期待~~(期待d咩呢??哈哈~~)
第900篇blog係i子舊年的生日blog~~
幾特別喎~~~哈哈~~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-70日~

沒有留言:

張貼留言