2013年3月26日 星期二

名家韓國餐廳

今日澳門天陰陰……落落大雨~~~~我咪book左復活節同媽咪去香港食一間懶勁既放題既~~我見呢個禮拜既天氣麻麻….問媽媽使唔使改期…..點知佢話:唔使!!我地去hea下同埋食野之嘛~落雨有咩關係喎……………….哈哈…擺明恨去~放工順便去預售埋船飛~(唔買到哥日先買就一定無囉~)…..巧緊張呀~~唔知間野巧茅味呢~~~



好耐之前想試呢間位於澳門銀河酒店裏面既名家韓國餐廳~終於舊年暑假有機會去試lu~不過真係要訂~因為成日walk in都話無位的~地址:澳門銀河酒店內購物大道東地下G27…..電話:8883 2221






都坐得幾舒服的~不過唔算太多位~





哥日同毛寶同杯同健仔一齊食~叫左個兩人餐~一點也不便宜呢~二人燒烤套餐($588)….同埋都唔算多野食呢~~




wow~前菜挺精彩呢~~




上排中間哥碟前菜係醃生魷魚來的~~巧巧吃呀~~~




套餐內的:肉少了一點吧~~~~~不過好味~~粉絲好味~~石鍋飯就李家的比較好吃~~






我地另外仲叫左個無骨脊肩肉($228)…巧味呢~~





再叫多個八爪魚牛肉鍋($280)…….我地仲加多個麵~~~呢個巧巧味呀~~牛肉好味~~八爪魚嫩嫩的~~~~粉絲吸了湯味~巧味~




食韓燒點可以無啤酒呢~




呢間韓國餐確係唔錯~~~不過價錢在中上的位置啦~~~~但係服務挺貼心~~~~杯子但時大肚中……佢地細心的不停為佢加熱茶~~(因為我地3個係凍水呢~)….有人話佢d肉麻麻~我覺得幾好喎~~~食物環境服務都真係幾唔錯~不過價錢真係一個要考慮很久的因素~~~~每個人都要最少$300啦~~~






我噚日咪話我上個禮拜拆左利是既…
我噚晚坐係電腦檯前…..直望張檯…..
原來我自己扎住左成”咋”利是訓左係檯..
俾d紙巾遮住….er…..
數一數….原來仲有56封未拆…………………..
(呆)



每一日番工放工行過豐澤…佢部大電視實係播d演唱會
我實望下播咩…..
最常播係陳奕迅…..
另有何韻詩王力宏鄭秀文楊千嬅big4…
我今日行過……播緊Mr.個everyone concert囉~~~~
望住布志綸既倩影~放工都放得甜d~
行部路番屋企都爽快d~~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-73日~

沒有留言:

張貼留言