2013年3月12日 星期二

台北喪食自由行之旅2013-02-28第一天Part 2(台北天晴)

救命呀~~~~今日好多野做呀~~~~仲多過星期一既~~~~~話實在…我今日一路做野…個腦都沒有集中的….因為我滿腦子…..都係度諗緊野食~~~~~~我下午超想食三文魚和豉油和wasabi~~~~~好想好想食…..於是我問媽媽:不如我地…聽晚出街食飯好嗎~~….我媽就上當了~~~~~我明晚就好想去食日本野~~~(但唔知食邊間~~)



2013-02-28
Day 1—-Part 2(澳門->台灣台北)

wakaka~一放好行李落樓~~就係衝去跟酒店只有10幾步之隔既阿宗麵線朝一朝聖先~無論邊個時間黎都係咁q多人~~地址:台北市峨眉街8-1號….網址:www.ay-chung.com 







哈哈~我地叫左一碗大既兩份食~最鐘意佢d麵線幼幼的~很好吃~大碗NT60=16hkd…小碗NT40=10.7hkd





又在西門町亂逛逛~之後去左博愛路同漢口路哥邊既相機器材街…我地唔係睇相機~~係陪毛寶搵哥間好pro有個專櫃放菲林既相機鋪買菲林呢~買菲林來黎做咩呀~幫我去冰島影靚相囉~~~~~~~~哥間相機鋪叫宇利影音照相材料有限公司….地址:台北市漢口街一段69號1樓….超多品種既菲林呢~~即影即有既相紙都有很多~




哈哈~次次黎都要逛呢間雜誌鋪~雜誌瘋~上次我同媽黎哥時買到直頭有埋永久優惠卡~~地址:台北市武昌街二段7號…..黎呢度買日本雜誌既原因..不外乎係因為…..買雜誌送既袋~~~~不過今次無胡亂買~~乖乖的淨係買左一個~~~巧靚呀~~~



依家用緊~~



哈哈~上年行唔到~今年行番~Uniqlo~都幾大~有成5層~地址:台北市漢中街52號





hehe~我知香港有~但我都係要飲天仁茗茶~有小朋友搶鏡有無人睇到??…..地址:台北市萬華區成都路45號………唔止香港…呢間都好多人排隊呢~都等左成10分鐘~




hehe~叫左杯珍珠鮮奶茶~NT70=18.7hkd~~~華~~~原來都幾貴架喎~~~依家計番先知~~但佢d茶味真係幾好味的~~唔知香港賣幾錢杯呢??




買完野飲~又去左西門既紅樓劇場行下~記得星期一係佢地既休息日~~地址:台北市成都路10號…網址:www.redhouse.org.tw






內有介紹西門紅樓百年歷史~










睇完展覽穿過去就會去到16工房~都係星期一休息~有16間唔同既創意小店係度~




最喜歡呢間既袋~d色又靚~而且價錢仲…….好似大約NT150=40hkd一個~~~仲要送一個扣針~~~好平~~







唔知大家有無d咩怪癖咁既呢???
我個人黎講….好喜歡磅包~~~~即係方包啦…
點解….雖然方包就只是一塊方包…
但佢裏面可以夾既野可以係無限~~~~~~~
哈哈~~~~唔知大家夾過d咩離譜野入去呢??
我以前番工時….超癲….買兩塊方包番去做早餐…
痴下痴下人地d早餐..我個包可以夾到超多野架~~
我夾過既野:雲吞…炒麵…粥…腐乳(唔知大家有無試過呢..幾正架喎~)
薯餅….牛腩等等~~
我噚日試過….人地俾左包泡菜我…
我要黎夾包做中午飯~~~~~~好好味~~
今日仲特登將粟米湯開杰d…
要黎夾包~~~都唔錯呀~~~~
你地有無試過其他口味??話我知等我試下~~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-87日~

沒有留言:

張貼留言